VESIPALLO, KOULUTUS

Vesipallon sääntötulkinnat -tilaisuus (Teams-kokous) 29.11.2022 - 29.11.2022 Teams Suomen uimaliiton vesipallon organisaatio

Vesipallon sääntömuutokset on hyväksytty ja uudet säännöt tulevat voimaan 1.1.2023 ja tuomareita on ohjeistettu aloittamaan viheltämään näiden mukaisesti alkaen heti. Uudet säännöt eivät vielä löydy kirjallisena, mutta Juha Varinowski tekee käännökset heti kun ne tulevat.

Tiistaina 29.11.2022 järjestetään kokous klo 17.00 - 21.00, johon ovat tervetulleita kaikki tuomarit, sekä maajoukkue- ja seuravalmentajat. Kokouksessa katsotaan LEN:in tuomariklinikan tuottama video ja keskustellaan siitä syntyvistä ajatuksista ja haetaan yhteistä ymmärrystä sääntöjen tulkinnalle.

Tilaisuus järjestetään virtuaalisesti Teams -kokouksena ja se nauhoitetaan. Jos et ole saanut kutsua tilaisuuteen, laitahtan sähköpostiviestin osoitteeseen reija.hakkinen@uimaliitto.fi
Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki Suomen vesipallotuomarit sekä vesipallon maajoukkue- ja seuravalmentajat.