Pääyhteistyökumppani

Arena on italialainen uintivarustemerkki, joka toimii Uimaliiton pääyhteistyökumppanina olympiadilla 2017–2020. Arvostettujen ja huippulaadukkaiden uintivarusteiden maahantuojana toimii Vandernet Oy.

Vakuuttaja

Uimaliiton vakuutuskumppanina toimii Keskinäinen Vakuutusyhtiö Pohjantähti. Kaikki Uimaliiton lisenssi- ja seuravakuutukset on kirjattu jo vuonna 1895 perustettuun Pohjantähteen.

Maajoukkuekumppanit

Led Future on varkautelainen yritys, joka kehittää uutta ja mullistavaa desinfiointitekniikkaa erilaisiin ympäristöihin, esimerkiksi uimahallien veden puhdistamiseen ilman kemikaaleja. UV-LED-teknologialla tuotetut desinfiointiratkaisut ovat ekologisia, energiatehokkaita ja täsmällisiä.

Uintiurheilijoiden ja -harrastajien verkkokauppa Aquanetti toimii nuorten uintimaajoukkueen kumppanina. Aquanetti varustaa nuorten EM-uinteihin tähtäävän Team Aquanetin ja tekee myös kisapaikkamyyntiä.

Kumppanit

Jo vuonna 1933 perustettu Bruce Campbell tarjoaa aidosti kustannustehokkaita ja innovatiivisia yritysten ja yhteisöjen IT-tarvikeratkaisuja.

Turun Palkintokeskus on vuonna 1985 perustettu palkintoalan erikoisliike, jolla on myös oma maahantuonti ja kilpailukykyiset hinnat.

Scandic on Pohjoismaiden johtava hotelliketju, jolla on noin 55 000 hotellihuonetta 280 hotellissa kuudessa eri maassa.

Jo lähes 70 vuoden ajan, o.b.® on antanut naisille mahdollisuuden elää ja uida täysillä. Suurin osa o.b.®-pakkauksissa käytetystä kartongista on valmistettu kierrätyspaperista ja Saksan Wuppertalin sekä Ranskan Sezannen tehtaiden tuotannossa käytetään pelkästään vihreää energiaa. Näin jokainen o.b.®-tamponi on valmistettu uusiutuvia energianlähteitä käyttäen!

Urheiluhallit tuottaa liikuntapalveluita Helsingissä. Monien liikuntapaikkojen lisäksi uimahalleina Mäkelänrinne, Kallio, Kontula, Malmi, Siltamäki ja Vuosaari.

Suomen Urheiluopisto Vierumäellä on valtakunnallinen liikunnan valmennus- ja koulutuskeskus.