Uimaliiton aluefoorumit

Aluefoorumi koolla helmikuussa 2019 Joensuussa. Kuva: Jussi Salminen

Uimaliiton aluefoorumeiden tavoitteena on koota seurat alueellisesti yhteen, keskustella ajankohtaisista ja alueellisista asioista, tuoda seurojen viestiä liiton toimintaan ja viedä asioita yhdessä eteenpäin. Foorumit pidetään arki-iltaisin noin klo 17.00–20.00. Foorumit on tarkoitettu seurojen ohjaajille, valmentajille, hallinnon ihmisille ja muille aktiivisille toimijoille. Aluefoorumikierrosten teemat vaihtelevat, mutta yleensä yhteisen osuuden lisäksi on ohjelmaa seurajohdolle, ohjaajille/valmentajille sekä kilpailusihteereille.

Aluefoorumit 2020 - 2021

Seuraava aluefoorumikierros järjestetään syksyn 2020 - kevään 2021 aikana. Kierroksen aikana toteutetaan 12 tilaisuutta, joissa jokaisessa on oma osuutensa seurajohdolle, valmentajille sekä kilpailutoimijoille. Seuroille lähetetään ennakkotieto tilaisuuksista kesäkuussa 2020, ja kutsut tilaisuuksiin sähköpostitse elokuussa.
Tervetuloa mukaan!

Edellinen täysimittainen aluefoorumikierros toteutettiin syksystä 2018 kevääseen 2019, jolloin tilaisuudet pidettiin 12 paikkakunnalla. Aluefoorumeihin osallistui lähes 250 seuratoimijaa 69 seurasta. Lisäksi tilaisuuksiin osallistui edustaja yhdeksästä liikunnan aluejärjestöstä. Keväällä 2020 tehtiin lyhyempi kierros, teemoina Uimaliiton strategia ja yhteistyökumppanuudet. Tämä kiertue toteutettiin kuudella paikkakunnalla.

Tutustu tämän videon avulla, minkälaista aluefoorumissa oli Joensuussa helmikuussa 2019.