Uimaliiton aluefoorumit

Uimaliiton aluefoorumeiden tavoitteena on koota seurat alueellisesti yhteen, keskustella ajankohtaisista ja alueellisista asioista, tuoda seurojen viestiä liiton toimintaan ja viedä asioita yhdessä eteenpäin. Foorumit pidetään arki-iltaisin noin klo 17.00–20.00. Foorumit on tarkoitettu seurojen ohjaajille, valmentajille, hallinnon ihmisille ja muille aktiivisille toimijoille. Aluefoorumikierrosten teemat vaihtelevat, mutta yleensä yhteisen osuuden lisäksi on ohjelmaa seurajohdolle sekä ohjaajille/valmentajille. Joillain kierroksilla on oma osuutensa kilpailusihteereille.

Viimeisin aluefoorumikierros toteutettiin syksystä 2018 kevääseen 2019, jolloin tilaisuudet pidettiin 12 paikkakunnalla. Aluefoorumeihin osallistui lähes 250 seuratoimijaa 69 seurasta. Lisäksi tilaisuuksiin osallistui edustaja yhdeksästä liikunnan aluejärjestönstä. Seuraava kierros järjestetään syksy 2020 - kevät 2021. Kutsut lähetetään seuroille sähköpostitse. Tervetuloa mukaan!