Urheiluoppilaitosten haku 2020

3.2.2020

Yhteishaku toisen asteen koulutukseen alkaa 18.2.2020 ja hakemuksen on oltava perillä 10.3.2020 klo 15:00 mennessä (myös postitse lähetettävät). Urheiluoppilaitoksiin hakevien opiskelijoiden hakemuksiin liitetään oppilaitosten toimesta myös lajiliittojen pisteytykset.

Hakulomake urheiluoppilaitokseen 2020 toimitetaan oppilaitokseen viimeistään yhteishaun päättymiseen 10.3.2020 mennessä (myös postitse lähetettävät).

Urheilijoiden tiedot toimitetaan oppilaitoksilta lajiliittojen pisteyttäjille 27.3.2020 mennessä. Uimaliiton urheilutoimenjohtaja Ippe Natunen kokoaa hakemukset ja tekee yhdessä Uimaliiton eri lajien asiantuntijoiden kanssa pisteytykset oppilaitoksille. Uimaliiton eri lajien pisteytyksistä vastaa uimahypyissä Satu Uusitalo, taitouinnissa Iris Lucenius ja vesipallossa Kim Johnsson. Uinnissa konsultoidaan keskeisten urheiluakatemiapaikkakuntien valmentajia. Tutustu Uimaliiton pisteytyslinjaan tästä.

Lajiliittojen pisteytykset palautetaan oppilaitoksille 17.4.2020 mennessä. Oppilaitokset voivat pyytää tarvittaessa lajiliitolta tarkistuksia pisteytykseen 15.5.2020 mennessä.

Ippe Natunen
ippe.natunen@uimaliitto.fi