Uimaliitto etsii nuorten valmennuksen kehittäjää

23.2.2020

NUORTEN VALMENNUKSEN KEHITTÄJÄ

Suomen Uimaliitto on vuonna 1906 perustettu uintiurheilun lajiliitto, johon kuuluu 140 jäsenseuraa ja lähes 50 000 liikkujaa. Edistämme uinnin, uimahyppyjen, taitouinnin, vesipallon ja avovesiuinnin harrastamista, kilpa- ja huippu-urheilua sekä seuratoimintaa. Tavoitteenamme on uimataidon ja liikunnallisen elämäntavan edistäminen yhdessä jäsenseurojemme kanssa.

Haemme yhdessä Suomen Olympiakomitean Huippu-urheiluyksikön kanssa innostunutta ja motivoinutta henkilöä Nuorten valmennuksen kehittäjäksi tukemaan nuorten uimareiden polkua aikuismenestyjiksi 2020-luvulla.

Työtehtäviisi kuuluvat:
- olla valmentajien tukena sekä laatia heidän kanssaan suomalaisen huippu-uinnin yhteisesti määritellyn valmennuslinjan mukaiset pitkän tähtäimen kausi- ja kilpailusuunnitelmat
- tehdä yhteistyötä seurojen kanssa
- huipulle tähtäävän uimarin polun käytännön tavoitteiden ja toimenpiteiden jalkauttaminen

Toivomme sinulta:
- Soveltuvaa koulutusta
- Vahvaa valmennusosaamista
- Valmentautumisen kokonaisvaltaista ymmärrystä uimarinpolun eri vaiheissa
- Tavoitteellista ja analyyttistä työotetta
- Kykyä itsenäiseen työskentelyyn
- Hyviä vuorovaikutustaitoja

Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden haasteelliseen ja monipuoliseen työtehtävään. Saat olla mukana rakentamassa tulevaa huippu-urheilua ja työskennellä osana vahvasti uudistuvaa Suomen Uimaliittoa.
Työ sisältää matkustamista sekä ilta- ja viikonlopputöitä.
Tehtävä on kokoaikainen (2+2 vuotta) ja aloitus sopimuksen mukaan.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen 15.3. mennessä sähköpostitse osoitteeseen sanna.airaksinen@uimaliitto.fi.
Lisätietoja antaa 27.2. klo 12-16 ja 5.3. klo 9-12 toiminnanjohtaja Sanna Airaksinen, puh. 040 5499 626.

Tutustu Uimaliittoon www.uimaliitto.fi