Keravan Uimarit hakee valmentajia/ohjaajia

18.4.2024

Keravan Uimarit ry on 1993 perustettu Keravalla toimiva n. 600 jäsenen lasten ja nuorten sekä aikuisten Tähtiseura. Lajivalikoimaan kuuluvat kilpa- ja harrasteuinti, juniorivesipallo, erilaiset uimakoulut ja -kurssit. Seurassamme työskentelee palkattuja työntekijöitä osa-aikaisina valmennuksen ja uintikurssitoiminnan parissa. Lisätietoja seuramme toiminnasta löytyy laajasti kotisivuilta www.keravanuimarit.ry

Haemme VALMENTAJIA/ OHJAAJIA nuorten ja aikuisten ryhmiin.

Valmennusta on tarjolla sekä kilpa- että harrasteryhmissä.

Kilpauinnissa allasviikkotunnit on 8
Masters ryhmälle 4 tuntia
Harrasteryhmillä 4 tuntia
Kurssitoimintaa on tarjolla 2-6 tuntia viikossa

Lisäksi tulevat ryhmien omat oheisharjoitukset, kilpailut, leirit ja hallinnolliset tehtävät. Valmennusvastuut voidaan tehdä joko ryhmittäin tai yhdistelemällä.

Sinun ei tarvitse olla kaikkea kokenut valmentaja; jos sinulla on paloa uintiin, sytyt ohjaamisesta tai valmentamisesta ja sinulla riittää intoa oppia uutta, saatat olla etsimämme henkilö!

Toivomme myös sinulta sitoutuneisuutta, vastuuntoista ja oma-aloitteista työskentelyotetta. Työ on ilta- ja/tai viikonlopputyötä sovittujen tuntien mukaisesti ja lopullinen työnkuva muodostuu hakijan kokemuksen ja tavoitteiden mukaisesti. Tehtävät voidaan toteuttaa työsuhteessa tai toiminimellä kevytyrittäjänä. Toimipaikkana on Keravan uimahalli.

Kiinnostuitko? Tule mukaan innokkaaseen tiimiimme, jossa tarjoamme mahdollisuuden kehittyä valmentaja- ja ohjaajauralla. Odotamme hakemustasi ja CV:tä palkkatoivomuksineen m.hyvonen@hotmail.com mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään torstaina 5.5.2024 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antavat toiminnanjohtaja Julia Laijoki, puh. 050 4224300 sekä hallituksen puheenjohtaja Marjut Hyvönen puh. 040 5530384. Tehtävään valittavan on esitettävä nähtäväksi rikosrekisteriote lasten ja nuorten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukaisesti.