UimaliittoLIVEt jatkuvat helmikuussa!

#UUTINEN 25.1.2023

UimaliittoLIVE seuratapaamiset jatkuvat helmikuussa. Vuoden aikana järjestetään yhteensä seitsemän tapaamista, joissa kerrotaan ajankohtaisista asioista, kuunnellaan seurojen ajatuksia ennakkoon valituista teemoista ja kannustetaan avoimeen vuorovaikutukseen. Ajankohtana pysyy tuttu aika viime vuodelta: kuukauden viimeinen maantai kello 14-15.

– Tämänkin vuoden teemat vaihtelevat ja koskevat seuratoiminnan eri sektoreita. Toivomme aktiivisia tapaamisia, joissa on mukana monipuolisesti seuran henkilökuntaa, luottamusjohtoa, valmentajia ja muita seuratoimijoita, Uimaliiton seurakehittäjä Krista Salonen sanoo.

Nappaa alta talteen vuoden LIVE-aikataulu. Ajankohdat ja Teams-linkit löytyvät aina myös Uimaliiton tapahtumakalenterista. Tapaamisiin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, linjoille pääsee avaamalla etäyhteyslinkin. LIVE-kohtaiset teemat päivittyvät lähempänä ajankohtia. Näistä tiedotetaan aina ennakkoon.

Vuoden ensimmäinen UimaliittoLIVE seuratapaaminen järjestetään 27. helmikuuta klo 14–15. Aiheena on ajankohtaisten asioiden lisäksi huomioita uimareiden harjoittelusta ja harjoitettavuudesta uinnin alueleireiltä. Aihetta tulee esittelemään nuorten valmennuksen kehittäjä Marjoona Teljo. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja: Seurakehittäjä Krista Salonen, krista.salonen@uimaliitto.fi, 0451114093