Uimaliitto tapaa seuraihmisiä LIVEnä joka kuukausi!

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 9.5.2022

Uimaliitto starttaa UimaliittoLIVE seuratapaamiset maanantaina 16.5.2022 alkaen. UimaliittoLIVEn tavoitteena on tavata seuraihmisiä etäyhteyksin kerran kuukaudessa. Tapaamisessa kerrotaan ajankohtaisista asioista, kuunnellaan seurojen ajatuksia ennakkoon valituista teemoista ja kannustetaan avoimeen vuorovaikutukseen.

- UimaliittoLIVE -etätapaamiset on suunnattu teemoitusten mukaisesti seuratoiminnan eri sektoreille. Toivomme mukaan seurojen henkilökuntaa, kilpailunjärjestäjiä, valmentajia sekä henkilöitä seurojen luottamusjohdosta, sanoo Uimaliiton seuratoiminnan johtaja Joni Toivola.

Ensimmäinen LIVE järjestetään maanantaina 16.5. klo 14-15 etäyhteydellä. Tapaamisessa teemana on avata liiton seura- ja urheilutoiminnan kokonaisuuksia eli kertoa liiton operatiivisen organisaation uudistuksesta, mikä toteutettiin helmikuussa.

Tapaamisiin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, linjoille pääsee avaamalla etäyhteyslinkin (Teams). UimaliittoLIVEstä vastaa liiton henkilökunta yhdessä valittujen teemojen eri asiantuntijoiden kanssa.

-Toivomme, että tämä uusi tapaamismuoto lisää vuoropuhelua liiton ja seurojen välillä sekä antaa lisää mahdollisuuksia olla mukana yhteisten asioiden kehityksessä, Toivola päättää.

16.5.2022 klo 14-15 UimaliittoLIVE (liity mukaan linkkiä klikkamalla
15.6.2022 klo 14-15 UimaliittoLIVE aiheena viestintä (lue lisää linkistä)

12.9.2022 klo 14-15 UimaliittoLIVEn aiheena Tähtiseuraohjelma (liity linkistä)

19.10.2022 klo 14-15 UimaliittoLIVEn aiheena Uinnin kilpailutoiminnan info (liity linkistä)
21.11.2022 klo 14-15 UimaliittoLIVEn aiheena
19.12.2022 klo 14-15 UimaliittoLIVEn aiheena

Seuraa sosiaalisen median kanavia seuraavien UimaliittoLIVE -tapaamisten osalta ja liity mukaan!