Uimahyppyjen kehittämispäivät seuroille syyskuussa

#UUTINEN #UIMAHYPYT 30.6.2021

Uimaliitto järjestää seuroille kaksipäiväiset uimahyppytoiminnan kehittämispäivät 11.–12.9.2021 Hämeenlinnassa.

Kehittämispäivien tarkoituksena on koota seurojen edustajat yhteen ja löytää yhdessä keinoja kehittää uimahyppyjen toimintaa ja näkyvyyttä Suomessa. Yhteinen viikonloppu Hämeenlinnassa antaa hyvän mahdollisuuden tutustua muihin seuratoimijoihin. Tavoitteena on luoda yhteishenkeä, jakaa ajatuksia ja ennen kaikkea kehittää yhdessä seurojen uimahyppytoimintaa.

Vanajaveden rannalla sijaitseva Scandic Aulanko tarjoaa upeat puitteet kehittämispäiville. Virallinen ohjelma alkaa lauantaina kello 10 ja loppuu sunnuntaina aamupäivällä. Viikonloppu sisältää workshoppeja ja yhteisiä aktiviteetteja.

Yhtenä viikonlopun yhteisistä keskusteluaiheista on uimahyppyjen maajoukkuetoiminta. Tarkoituksena on, että seuroilla on mahdollisuus kertoa omia ajatuksiaan ja näkökulmiaan maajoukkuetoimintaan liittyen. Keskustelussa on mukana myös Uimaliiton toiminnanjohtaja Sanna Airaksinen.

Jokaisesta seurasta kehittämispäiviin voi ilmoittautua 1–2 henkilöä (esim. toiminnanjohtaja, puheenjohtaja, valmennuspäällikkö, uimahyppyjen vastaava).

Tervetuloa mukaan!

Seuranne osallistujat ilmoitat uimahyppyjen kehittämispäiviin Suomisportissa.

Hinta: 225 € / henkilö sisältäen majoituksen aamupalalla kahden hengen huoneessa, ohjelman sekä lauantaina lounas, päiväkahvit ja illallinen. Hinta laskutetaan seurakohtaisesti. Yöpyminen yhden hengen huoneessa pyydettäessä + 115 € (viikonloppu yhteensä 340 €).

Lisätietoja: lajipalvelukoordinaattori Krista Salonen krista.salonen@uimaliitto.fi / p. 045 111 4093.