Kevätkokouksessa hyväksyttiin vuosikertomus ja tilinpäätös sekä valittiin vaalivalmistelutoimikunta

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 24.4.2021

Suomen Uimaliiton sääntömääräinen kevätkokous pidettiin lauantaina 24.4. Helsingissä. Kokoukseen oli mahdollista osallistua myös etäyhteydellä.

Kevätkokouksessa puheenjohtajana toimi Jari Räikkönen ja esittelijänä toiminnanjohtaja Sanna Airaksinen.

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat, eli hyväksyttiin vuoden 2020 vuosikertomus ja tilinpäätös sekä myönnettiin vastuuvapaus liittohallitukselle.

Lisäksi kokouksessa valittiin sääntöjen mukaisesti vaalivalmistelutoimikunta. Toimikunnan puheenjohtajaksi valittiin Nina Kaarlenkaski ja jäseniksi Pia Pärnänen, Kalle Rasinmäki, Hannu Saikanmäki ja Antti Wihanto.

Kokouksen materiaalit ovat nähtävillä täällä.

Asiasanat

Kevätkokous