Haemme äitiyslomasijaiseksi lajipalvelukoordinaattoria

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 28.1.2021

Haemme äitiyslomasijaiseksi lajipalvelukoordinaattoria

Toimenkuvastasi noin puolet muodostuu liittojohtoisen uimahyppytoiminnan kehittämisestä ja koordinoinnista yhdessä nuorten olympiavalmentajan ja Uimaliiton henkilöstön kanssa.

Lisäksi työtehtäviäsi ovat:
- eri lajien (uinti, uimahypyt, taitouinti ja vesipallo) matka-, leiri- ja varustekoordinointi
- edustussiirrot ja lisenssiasiat (Suomisport, Tempus)
- kilpailuvalmistelut
- koulutusjärjestelyt
- asiakaspalvelu sekä yhteydenpito seuroihin ja urheilijoihin

Toivomme sinulta
- soveltuvaa koulutusta
- ymmärrystä taitolajista
- priorisointikykyä
- asiakaspalvelukokemusta
- hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja
- kykyä tiimityöhön
- sujuvaa työskentelyä eri it-järjestelmien kanssa

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden haasteelliseen ja monipuoliseen työtehtävään hyvässä työyhteisössä. Saat työskennellä osana vahvasti uudistuvaa Suomen Uimaliittoa.

Työtehtävä on kokopäiväinen ja määräaikainen 31.12.2021 asti ja jatkuu mahdollisesti sen jälkeen.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen 12.2. mennessä sähköpostitse osoitteeseen sanna.airaksinen@uimaliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Sanna Airaksinen, p. 040 5499 626.

Tutustu Uimaliittoon!
www.uimaliitto.fi

Suomen Uimaliitto on vuonna 1906 perustettu uintiurheilun lajiliitto, johon kuuluu 140 jäsenseuraa ja lähes 55 000 liikkujaa. Edistämme uinnin, uimahyppyjen, taitouinnin, vesipallon ja avovesiuinnin harrastamista, kilpa- ja huippu-urheilua sekä seuratoimintaa. Tavoitteenamme on uimataidon ja liikunnallisen elämäntavan edistäminen yhdessä jäsenseurojemme kanssa.