Lähde mukaan Uimaliiton liittohallitukseen kehittämään uintiurheilua näköalapaikalta!

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 23.9.2022

Ehdolle asettuminen Suomen Uimaliiton liittohallitukseen 2023–2025 on avattu.

Uimaliiton jäsenseurat voivat tehdä esityksiä ehdolle asettuvista henkilöistä. Seuran esittämän ehdokkaan tulee täyttää lomake liitetietoineen. Kun lomake on täytetty ja lähetetty, henkilö on asettunut ehdolle liittohallitukseen.

Ehdolle asettumisen viimeinen päivä on sunnuntai 23. lokakuuta.

Uimaliiton liittohallituksessa erovuoroiset jäsenet seuraavalle kaksivuotiskaudelle ovat Nina KaarlenkaskiVille Kallinen ja Jouni Karvo

Liittohallituksen jäsenet valitaan Uimaliiton syyskokouksessa 19. marraskuuta.

Lomakkeella kartoitetaan tietoja liittohallitukseen ehdolle asettuvista henkilöistä. Ehdokkaiden tulee liittää lomakkeen mukaan CV. Lisäksi hakijan toivotaan kuvaavan lyhyt (max. 2 min) video, jossa hän kertoo kolme (3) asiaa, mitä hän tuo mukanaan Uimaliiton liittohallitukseen ja hallitustyöskentelyyn.

Lomakkeen vastauksia käytetään vaalivalmistelutoimikunnan työn tukena ja ehdokkaan suostumuksella taustoittavia tietoja ja videota voidaan käyttää ja julkaista Uimaliiton verkkosivuilla tai somekanavissa.

Syyskokouksessa liittohallitukseen ehdolla olevat henkilöt esittelevät itsensä parin minuutin esittelyssä sekä osallistuvat lyhyeen (noin 30 min) paneelikeskusteluun.

Syyskokouksen esityslista ja vaalivalmistelutoimikunnan esitys liittohallitukseen valittavista henkilöistä julkaistaan kaksi viikkoa (4.11.2022) ennen kokousta.

Lisätietoja antaa Hanna-Mari Aula hanna-mari.aula@uimaliitto.fi, puh. 040 585 6466.

Asiasanat

Liittohallitus