Ville Riekkinen valittiin Uimaliiton puheenjohtajaksi – hallitukseen kaksi uutta jäsentä

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 25.11.2023

Liittohallituksen tuoreet jäsenet Heikki Posio (vas.) ja Pekka Pellinen (oik.) sekä hallituksen puheenjohtajaksi valittu Ville Riekkinen (kesk.).

Uimaliiton syyskokouksessa 25. marraskuuta liittohallituksen puheenjohtajaksi jatkokaudelle valittiin Ville Riekkinen. Riekkinen on toiminut Uimaliiton puheenjohtajana vuodesta 2020. Puheenjohtajaksi valittu Riekkinen on kiitollinen saamastaan luottamuksesta.

– Otan tehtävän vastaan nöyrin mielin, sillä tiedän kokemuksesta, että se ei ole helppo. Uskon vahvasti, että yhdessä tekemällä ja avoimen keskustelun kautta pystymme saavuttamaan yhteiset tavoitteemme ja nostamaan uintiurheilun nykyistä parempaan asemaan, Riekkinen sanoo.

Liittohallitukseen valittiin kaksi uutta jäsentä: Pekka Pellinen Ylöjärveltä sekä Heikki Posio Kempeleestä. Erovuorossa liittohallituksesta olivat Jaakko Erkinaro ja Ari Korhonen. Liittohallituksessa jatkavat Hanna-Mari Aula, Nina Kaarlenkaski, Jani Sievinen, Satu Möller, Jukka Läärä ja Karoliina Niemi.

Kokous oli hybridimallinen. Edustettuna oli 34 jäsenseuraa ja näillä oli käytössään 107 ääntä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Mika Tynkkynen.

Uimaliiton toiminnanjohtaja Pasi Salonen esitteli syyskokoukselle toimintasuunnitelman vuodelle 2024 ja hallintopäällikkö Krista Terämaa talousarvion. Syyskokous hyväksyi molemmat.

Asiasanat

syyskokous