Haku vesipallon aluevalmentajaksi on nyt auki

#UUTINEN #VESIPALLO 30.6.2023

27.6. pidetyssä vesipallon aluevalmennusjärjestelmän infossa oli paikalla yhteensä 16 vesipallotoimijaa ympäri Suomen. Opetus- ja kulttuuriministeriön tukemassa lasten- ja nuorten valmennus- ja koulutustoiminnan kehityshankkeeseen liittyvän aluevalmennusjärjestelmän infon veti hankkeen projektikoordinaattori Juha Turunen.

Keskusteluissa nähtiin aluevalmennusjärjestelmän olevan hyvä ja tarpeellinen lisä kotimaisen vesipallon kehitykseen. Vesipalloon on budjetoitu yksi aluevalmentaja, jonka suunniteltu työaika on 20 tuntia kuukaudessa. Projekti käynnistyy syksyllä 1.9.2023.

Uhkakuvina nähtiin vesipallossa kuten muissakin lajeissa työtuntien riittävyys ja niiden paras mahdollinen käyttäminen. Keskusteluissa ehdotettiin alueleirityksen aloittamista aluevalmentajan vetämänä ja leirityksen järjestämistä kolmella eri alueella Suomessa. Tällä toiminnalla saataisiin urheilijoita sekä valmentajia hyvin yhteen. Alueleirien yhteyteen toivottiin myös koulutusta alueittain. Myös toivottiin vesipallon ottelusarjan huomiointia leiritysten aikataulussa.

Aluevalmennusjärjestelmän Teams-infon tallenteen löydätte: Seurapalvelut - Uimaliitto

Vesipallon aluevalmentajan rekrytointi on nyt auki

Aluevalmennusjärjestelmän suurimmat tavoitteet ovat alueellisen valmennus- sekä koulutustoiminnan kehittäminen kokonaisvaltaisesti.
Haemme nyt yhtä vesipallovalmentajaa kehittämään sekä tukemaan ensisijaisesti valintavaiheen toimintaa suomalaisessa vesipallossa.

Odotamme sinulta:​​

• Halua ja sitoutumista kehittää vesipallon valmennus- ja koulutustoimintaa​ valtakunnallisesti
  • Hyviä ihmissuhdetaitoja​
  • Monipuolista kokemusta valmennus- sekä koulutustyöstä​

Tarjoamme sinulle:

• Mahdollisuuden olla kehittämässä suomalaista vesipalloa laajassa mittakaavassa​
  • Päästä vaikuttamaan koko Suomen uintiurheilutoiminnan kehittämiseen laaja-alaisesti​
  • Laajan tukiverkoston parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi​
  • Työaika pilottivaiheessa on 20 tuntia kuukaudessa.

Hakuaika on 30.6.-2.8.2023

Hae mukaan tästä: Haku vesipallon aluevalmentajaksi

Lisätietoja:

Juha Turunen, hankkeen projektikoordinaattori