Haku taitouinnin aluevalmentajaksi on auki!

#UUTINEN #TAITOUINTI 13.6.2023

Viime viikolla pidetyssä taitouinnin aluevalmennusjärjestelmän infossa oli paikalla yhteensä 17 taitouintitoimijaa ympäri Suomen. Opetus- ja kulttuuriministeriön tukemassa lasten- ja nuorten valmennus- ja koulutustoiminnan kehityshankkeeseen liittyvän aluevalmennusjärjestelmän infon veti hankkeen projektikoordinaattori Juha Turunen.

Keskusteluissa nähtiin aluevalmennusjärjestelmän olevan hyvä ja tarpeellinen lisä kotimaisen taitouinnin kehitykseen. Taitouintiin on budjetoitu yksi aluevalmentaja, jonka suunniteltu työaika on 20 tuntia kuukaudessa. Projekti käynnistyy syksyllä 1.9.2023.

Uhkakuvina nähtiin taitouinnissa kuten muissakin lajeissa työtuntien riittävyys ja niiden paras mahdollinen käyttäminen. Keskusteluissa ehdotettiin taitouinnin alueleirityksen aloittamista aluevalmentajan vetämänä ja leirityksen järjestämistä kolmella eri alueella Suomessa. Tällä toiminnalla saataisiin urheilijoita sekä valmentajia hyvin yhteen. Alueleirien yhteyteen toivottiin myös koulutusta alueittain.

Aluevalmennusjärjestelmän Teams-infon tallenteen löydätte: Seurapalvelut - Uimaliitto

Taitouinnin aluevalmentajan rekrytointi on nyt auki

Aluevalmennusjärjestelmän suurimmat tavoitteet ovat alueellisen valmennus- sekä koulutustoiminnan kehittäminen kokonaisvaltaisesti.
Haemme nyt yhtä taitouintivalmentajaa kehittämään sekä tukemaan ensisijaisesti valintavaiheen toimintaa suomalaisessa taitouinnissa.

Odotamme sinulta:​​

• Halua ja sitoutumista kehittää taitouinnin valmennus- ja koulutustoimintaa​ valtakunnallisesti
  • Hyviä ihmissuhdetaitoja​
  • Monipuolista kokemusta valmennus- ja koulutustyöstä​

Tarjoamme sinulle:

• Mahdollisuuden olla kehittämässä suomalaista taitouintia laajassa mittakaavassa​
  • Päästä vaikuttamaan koko Suomen uintiurheilutoiminnan kehittämiseen laaja-alaisesti​
  • Laajan tukiverkoston parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi​
  • Työaika pilottivaiheessa on 20 tuntia kuukaudessa.

Hakuaika on 8.–25.6.2023

Hae mukaan tästä: https://q.surveypal.com/Taitouinnin-aluevalmentaja---REKRY