Aluevalmennustoiminta on käynnistynyt - Seuroille / valmentajille järjestettävä info 27.9.2023 klo 14-15

#UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 12.9.2023

Opetus- ja kulttuuriministeriön tukemassa lasten- ja nuorten valmennus- ja koulutustoiminnan kehityshankkeessa on jälleen edetty seuraavaan vaiheeseen, kun aluevalmentajat ovat aloittaneet toimintansa 1.9.2023. Aluevalmentajat tulevat olemaan / ovat olleet alueen seuroihin yhteydessä ja yhteistyön hengessä pyritään asioita viemään eteenpäin myös tulevaisuudessa. Hankkeen tarkoituksena on vastata kentän tarpeisiin parhaalla mahdollisella tavalla.

Järjestämme valtakunnallisesti seuroille / valmentajille avoimen keskustelutilaisuuden toimintamalleista ja suunnitelmasta alueellisen toiminnan kehityksessä. Infon alkuperäinen ajankohta oli torstaina 14.9.2023, mutta tämä päivä valitettavasti siirtyy. Siirron syynä on valmentajien yhteisen suunnittelupäivän siirtyminen syyskuun loppupuolelle. Yhteinen kehityspäivä on todella tärkeässä roolissa toiminnan etenemiselle.

Valtakunnallinen aluevalmennusjärjestelmän INFO JÄRJESTETÄÄN 27.9.2023 klo 14.00-15.00. INFO järjestetään Teamsissa. Teams-linkki löytyy tämän viestin lopusta. Infon pitää hankkeen projektikoordinaattori Juha Turunen.
Teams-keskustelu tallennetaan ja tämä tallenne löytyy 27.9 --> seurapalveluiden sivuilta. Seurapalvelut - Uimaliitto

Seuroille tullaan lähettämään myös sähköpostia aiheesta sekä ajankohdasta. Toivomme viestin jakamista oman seuran ihmisille.

Pyrimme saamaan kaikki valitut aluevalmentajat kaikista lajeista tähän keskusteluun myös mukaan teitä tervehtimään.

Toivomme mahdollisimman laajaa osanottoa ja avointa keskustelua aiheesta. Seuroille ja valmentajille nimenomaisesti tätä halutaan kehittää ja laajassa sekä tiiviissä yhteistyössä seurojen kanssa.

Lisätietoja:

Hankkeen projektikoordinaattori
Juha Turunen
juha.turunen(at)uimaliitto.fi

Linkki Teams-kokoukseen:

Microsoft Teams -kokous

Liity tietokoneella, mobiilisovelluksella tai kokoustilan laitteella

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Kokoustunnus: 329 276 354 037