Haastamme kaikki mukaan Unelmien liikuntapäivään!

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 19.4.2023

Unelmien liikuntapäivää vietetään 10. toukokuuta. Päivän tavoitteena on innostaa ihmisiä liikkumaan ja löytämään uusia tapoja liikkua. Päivä rakentuu ihmisten ja seurojen omille ideoille, kokeiluille ja yhdessä tekemiselle.

Kuka tahansa voi järjestää iloisen liikkumisen tapahtuman ja olla mukana rakentamassa liikkumisen juhlapäivää. Urheiluseuroja kannustetaan järjestämään esimerkiksi avoimia treenejä tai lajikokeiluja matalalla kynnyksellä. Unelmien liikuntapäivä on kaikille urheiluseuroille upea tilaisuus avata ovensa, esitellä toimintaansa ja kutsua mukaan kaiken ikäisiä liikkujia.

Olympiakomitea kannustaa kaikkia seuroja osallistumaan laajaan suomalaisten liikuttamisen kampanjaan – samalla Olympiakomitea markkinoi Unelmien liikuntapäivän tapahtumia suoraan liikkujille, kun tuot tapahtumasi Suomisportiin. Lue lisää täältä.

Liikkumisen iloa jaetaan tapahtumapäivänä tunnisteella #unelmienliikuntapäivä! Kokonaisuutta koordinoi Suomen Olympiakomitea.

Uimaliitossa vietetään #unelmienuintiurheilupäivää

Uimaliitto kannustaa jäsenseurojaan ideoimaan unelmien uintiurheilupäivän.

Kertokaa, miten teidän uintiurheiluseuranne on mukana ja jakakaa tieto somessa tägäämällä Instagramissa @uimaliitto ja käyttämällä tunnisteita #unelmienuintiurheilupäivä #unelmienliikuntapäivä.

Unelmien liikuntapäivän kunniaksi järjestämme Uimaliiton Instagramissa arvonnan. Arvonnassa palkintona on Polarin urheilukello. Arvontaan voi osallistua yksityishenkilöt ja Uimaliiton jäsenseurat.

Osallistu Polarin urheilukellon arvontaan

Näin olet mukana arvonnassa:

1. Postaa kuva feedissä unelmien uintiurheilupäivästä
  2. Tägää oma uintiurheiluseura ja @uimaliitto
  3. Käytä tunnistetta #unelmienuintiurheilupäivä #unelmienliikuntapäivä

Arvonta suoritetaan torstaina 11.5. ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Seurojen on mahdollista käyttää voittamaansa kelloa seuran sisäiseen palkitsemiseen tai arpoa eteenpäin omilla kanavilla.

Lisätietoja:

Annimari Korhonen