Aluefoorumit tulevat jälleen

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 30.11.2023

Suomen Uimaliitto järjestää vuoden 2024 aikana viisi aluefoorumia ja yhden huippuseuroille suunnatun valtakunnallisen foorumin. Foorumit toimivat yhteistyöalustoina, joissa verkostoituminen ja tiedon jakaminen ovat avainasemassa. Aluefoorumien tavoitteena on koota seurat alueellisesti yhteen keskustelemaan ja kehittämään seuratoimintaa yhdessä Uimaliiton henkilöstön kanssa. Huippuseurafoorumin tavoitteena on vahvistaa huippu-uinnin verkostoa sekä käynnistää keskustelua yhteisistä suuntaviivoista.

Aluefoorumien aiheina ovat muun muassa hyvä hallinto, turvallinen toimintaympäristö, varainhankinta, seuratoiminnan ajankohtaiset, kilpailutoiminnan alueellinen kehitystyö sekä aluevalmennusjärjestelmä. Uimaliiton strategiatyö vuosille 2025-2028 on käynnistynyt ja haluamme osallistaa seuroja jo suunnitteluvaiheessa. Osana aluefoorumeita tulemme käsittelemään strategiaa kuullen seurojen ajatuksia. Aluefoorumit on tarkoitettu seurojen toiminnanjohtajille ja muille päätoimisille, puheenjohtajille sekä hallituksen jäsenille. Jokaisesta seurasta voi ilmoittautua maksimissaan kolme (3) osallistujaa.

Kevät 2024:
7.2. klo 16:00-20:00 | Kuopio | Ilmoittautuminen 21.1. mennessä
10.4. klo 16:00-20:00 | Helsinki | Ilmoittautuminen 27.3. mennessä
3.5. klo 11:00-16:00 | Tampere - Huippuseurat | Ilmoittautuminen 31.3. mennessä *

Syksy 2024:
11.9. klo 16:00-20:00 | Seinäjoki | Ilmoittautuminen 25.8. mennessä
10.10. klo 16:00-20:00 | Kemi | Ilmoittautuminen 9.9. mennessä
6.11. klo 16:00-20:00 | Vierumäki | Ilmoittautuminen 20.10. mennessä

Tilaisuudet ovat maksuttomia.

* Tampereen huippuseurafoorumi on tarkoitettu huippu-uinnin tähtiseuroille sekä huippu-uinnin tähtiseurapolulla oleville seuroille. Huippuseurojen tapaamisessa on valmentajille omaa ohjelmaa klo 13:30-16:00. Jokaisesta seurasta voi osallistua maksimissaan kolme (3) osallistujaa.

Lisätiedustelut:
Krista Salonen