Uimaliitto ja Lippu.fi syventävät yhteistyötään

#UINTI 18.12.2019

Uimaliitto ja Lippu.fi ovat sopineet useamman vuoden yhteistyöstä, jonka tarkoitus on osaltaan kehittää kansainvälisen Arena Helsinki Swim Meetin ennakkomarkkinointia ja tapahtumallisuutta. Lippu.fi on osa Euroopan suurinta lipunmyyntiyritystä CTS Eventim AG:tä. Sillä on Suomessa yli 50 työntekijää.

– Yhteistyö Lippu.fi:n kanssa on tärkeässä roolissa viime keväänä ensimmäisen kerran järjestetyn Arena Helsinki Swim Meetin kehittämisessä. Uimaliitolla on kunnianhimoinen tavoite tehdä Swim Meetistä merkittävä kansainvälisen tason kilpailu, joka houkuttelee niin kilpailijoita kuin yleisöä, Uimaliiton myynti- ja markkinointipäällikkö Jari Lamminaho kertoo.

– Hienoa on myös se, että nyt tehty sopimus avaa jatkossa lisätyökaluja SM-kisoja järjestäville seuroille kisojen ennakkomarkkinointiin, Lamminaho lisää.

Lippu.fi:n kautta on saanut liput jo tänä vuonna niin Arena Helsinki Swim Meetiin kuin SM-kisoihinkin. Syventyvä yhteistyö nähdään potentiaalisena myös Lippu.fi:n puolella:

– Lähdemme innolla tiiviimpään yhteistyöhön Uimaliiton kanssa. Tapahtuma-alan digitoimistomme sekä maan kattavimmat lipunmyyntikanavat yhdessä Uimaliiton asiantuntevan organisaation kanssa antavat hyvät lähtökohdat uintitapahtumien kasvattamiseen, Lippupiste Oy:n kehityspäällikkö Mikael Leinonen kertoo.

Hanki liput ajoissa maaliskuun kisoihin!

Arena Helsinki Swim Meet tuo jälleen maaliskuussa Helsinkiin kansainvälisiä eturivin uimareita. Kisat järjestetään keskiviikosta torstaihin 25.–26. maaliskuuta Helsingin Mäkelänrinteen uintikeskuksessa. Hanki liput Lippu.fi -verkkokaupasta:

www.lippu.fi/suomen-uimaliitto