Suomen suurin ja iloisin liikkumisen juhlapäivä tulee jälleen

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 19.4.2024

Kuva: Teemu Moisio

Jo perinteeksi muodostunutta Olympiakomitean koordinoimaa Unelmien liikuntapäivää vietetään perjantaina 10. toukokuuta. Unelmien liikuntapäivä rakentuu ihmisten omille ideoille, kokeiluille ja yhdessä tekemiselle. Se on kaikenlaisen liikkumisen pop up -päivä, johon kuka tahansa voi osallistua. Tapahtumia voivat järjestää kunnat, koulut ja päiväkodit, urheiluseurat, yhdistykset, yritykset, työyhteisöt ja yksityishenkilöt ympäri maan.

Päivä on uintiurheiluseuroille upea tilaisuus avata ovensa, esitellä toimintaansa ja kutsua mukaan kaiken ikäisiä liikkujia. Tärkeää on muistaa kertoa avoimiin treeneihin tai lajikokeiluihin osallistuville, missä ja miten he voivat jatkossa päästä mukaan seuran toimintaan.

Olisiko teidän seuranne juttu tänä vuonna vaikkapa:

• Avoimet treenit tai lajikokeilu matalalla kynnyksellä?
  • Jäsenten ideoimat unelmien treenit?
  • Yhdessä treeneihin kulkeminen pyörällä tai kävellen?
  • Vanhempien, isovanhempien tai vapaaehtoisten kutsuminen mukaan harjoituksiin?
  • Iloisen liikuntatapahtuman järjestäminen paikkakunnan muiden seurojen kanssa?

Jos perjantai 10.5. ei ole ajankohdaltaan sopiva, voi Unelmien liikuntapäivää viettää jonain muunakin päivänä. Pitäkää etkot tai jatkot – pääasia on, että liike lisääntyy!

Unelmien liikuntapäivä on Uimaliitossa #unelmienuintiurheilupäivä

Kerro somessa aihetunnisteilla #unelmienuintiurheilupäivä ja #unelmienliikuntapäivä, miten teidän seurassanne vietetään Unelmien liikuntapäivää. Tägää julkaisuun lisäksi @uimaliitto, niin jaamme iloisia liikkumisen tunnelmia Uimaliiton somekanavissa päivän aikana. Seuraathan myös Uimaliiton somekanavia, niin kuulet ensimmäisenä Unelmien uintiurheilupäivän tuotearvonnoista.

Rakennetaan yhdessä Suomen suurinta ja iloisinta liikkumisen juhlapäivää!

Lue lisää täältä.

Kysy lisää: