Tilaa koulutus

Ohjaaja- ja valmentajakoulutus

Tilaa seuraasi oma ohjaaja- tai valmentajakoulutus. Säästä aikaa ja rahaa.

Valitse muutamia ajankohtia, jolloin koulutus sopii seuralle. Koulutuksissa hyödynnetään seuran omia ryhmiä sekä allasvuoroja.

Soita (044) 5490 346 tai laita toive sähköpostitse: koulutukset@uimaliitto.fi

Lisää tietoa koulutuksista löydät valikoista sivun vasemmasta reunasta.

1. Kokoa 8-20 osallistujaa omasta seurasta tai lähiseuroista.
  2. Valitse sopiva ajankohta.
  3. Varmista luentotilat ja tarvittava allastila.
  4. Ota yhteys Uimaliittoon (044) 5490 346 / koulutukset@uimaliitto.fi
  5. Kun kouluttaja, aika, paikka, koulutuksen hinta ulkopuolisille on sovittu, ilmoita koulutus tämän linkin kautta liiton kalenteriin.
  6. Ilmoittautumiset koulutuksiin tehdään Uimaliiton tapahtumahallinnan kautta. Ohjaa jokainen kurssilainen tekemään itse oma ilmoittautuminen järjestelmään.
  7. Koulutukselle avataan Pisara-palveluun koulutuskohtainen oppimistila, jonka kautta palautetaan koulutuksen ennakko- ja välitehtävät sekä jaetaan koulutusmateriaali.
  8. Uimaliitto laskuttaa kurssista järjestävää seuraa, joka huolehtii mahdollisesta edelleen laskutuksesta muilta seuroilta tai osallistujilta.
  9. Liiton toimistolta saat apua koulutuksen markkinointiin ja tiedottamiseen.

Uinnin tuomarikoulutus

Järjestä uinnin tuomarikoulutus omalla paikkakunnalla.

1. Kartoita omasta seurastasi kurssilaiset, 2-3 sopivaa ajankohtaa sekä koulutustila (kannattaa tarjota myös lähiseuroille).
  2. Ota yhteys suoraan kouluttajaan  ja sopikaa ajankohta sekä muut kurssiin liittyvät asiat (mm. koulutustila, av-välineet).
  3. Järjestävä seura ilmoittaa koulutuksen Uimaliittoon. Tiedot kurssista voidaan julkaista liiton kotisivuilla. Kaikki ilmoittautumiset koulutukseen tehdään Uimaliiton ilmoittautumisjärjestelmän kautta.
  4. Ohjaa jokainen osallistuja tekemään itse oma ilmoittautuminen järjestelmään.
  5. Järjestävä seura tilaa koulutusmateriaalin Uimaliiton verkkokaupasta http://www.faisstore.fi/uimaliitto/index.php. Sääntökirjat toimitetaan postitse tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen. Tilaus tulee tehdä vähintään kaksi viikkoa ennen kurssipäivää.
  6. Ajantasaisen kurssihinnan löydät koulutushinnastosta. Maksu on sama myös kortin uusijoille. Maksu sisältää koulutuksen sekä tuomari- ja toimitsijakortin.
  7. Uimaliitto laskuttaa kurssista järjestävää seuraa, joka huolehtii mahdollisesta edelleen laskutuksesta muilta seuroilta tai osallistujilta.
  8. Kouluttaja jakaa kurssin hyväksytysti suorittaneille tuomari- ja toimitsijakortit kurssin päätyttyä. Kertauskoulutukseen osallistuvan henkilön tuomarikortin voimassaolo asetetaan jatkuvaksi kurssipäivästä lähtien siten, että 1-lk korttien voimassaolo päivitetään neljällä vuodella ja 2-lk kortit viidellä vuodella. Mikäli kortin voimassaolo on jo vanhentunut, ei sitä voi jälkikäteen enää päivittää.