Vuoden valokuva haussa, osallistu kuvakilpailuun!

#UUTINEN 31.12.2012

UINTI-lehti järjestää taas perinteisen Vuoden uintiurheilukuva-kilpailun. Voit lähettää vuonna 2012 ottamasi valokuvan kilpailuun, joka ratkeaa UINTI-lehdessä 1/2013. Yleisö voi äänestää kuvia netissä.

Lähetä UINTI-lehden valokuvakilpailuun vuoden 2012 aikana otettu uintiurheiluun liittyvä valokuva. Kuvan aihe voi olla mitä tahansa uintiurheiluun liittyvää, uintia, uimahyppyjä, taitouintia, vesipalloa tai mitä tahansa vesiaihetta.

Osallistujan tulee olla valokuvan ottaja. Kaikki 13.1. mennessä lähetetyt kuvat ovat nähtävillä Uimaliiton nettisivuilla 16.1.–6.2. ja yleisö voi äänestää niitä. Kuvista valitaan voittaja, jolle on luvassa yllätyspalkinto. Äänestysvaiheessa kuvat julkaistaan ilman kuvaajien nimiä. Kuvakilpailun satoa julkaistaan tuloksineen ja kuvaajien nimillä varustettuna UINTI-lehdessä 1/2013 helmikuun lopulla.

Toimi näin

1. Valitse vuonna 2012 ottamasi uintiurheiluaiheinen valokuva (yksi kilpailukuva valokuvaajaa kohti). Varmista, että kuvasi täyttää alla olevat tekniset vaatimukset.
  2. Anna kuvallesi enintään neljän sanan pituinen nimi. Liitä mukaan tiedot kuvausajankohdasta ja -paikasta. Muista myös oma nimesi, paikkakuntasi ja puhelinnumerosi.
  3. Lähetä kilpailukuvasi edellä mainituin tiedoin sähköpostin liitteenä 13.1.2013 mennessä osoitteeseen: uintilehti@uimaliitto.fi
  4. Lähettämällä kuvasi kilpailuun annat Uimaliitolle oikeuden julkaista kuvan Uimaliiton nettisivuilla ja UINTI-lehdessä.

Kuvan tekniset vaatimukset

Kilpailukuvan tulee olla kuvatiedostona jpg-muodossa. Tulostettuja valokuvia ei hyväksytä. Kuvan koko tulee olla mahdollisimman suuri, vähintään 1200 pikseliä kuvan jokaisella sivulla (vastaa noin 2 megapikselin kameran täyttä kuvakokoa). Mitä enemmän pikseleitä, sitä parempi. Näin varmistetaan kuvan laadukas painojälki ja riittävä koko UINTI-lehdessä.