Seuroille iso alennus tapahtumarakentamiseen

#UUTINEN 17.3.2014

Valo ry ja Ramirent Finland oy ovat sopineet yhteistyöstä, jolla Uimaliitonkin jäsenseurat voivat vuokrata tapahtumarakentamisen kalustoa ja välineitä reilusti alle puoleen hintaan.

Aitaelementti. Kuva: Ramirent

Ramirent on Suomen suurin rakennuskonevuokraamo 75 toimipisteellään ympäri maan. Valon ja Ramirentin yhteistyösopimuksen myötä Uimaliitonkin jäsenseuroilla on mahdollisuus 65 % alennukseen Ramirentin listahinnoista, kun tarvetta tapahtumarakentamiseen liittyvälle kalustolle ilmenee. Yhteistyön taustalla on tavoite lisätä suomalaisten liikkumista rakentamalla eri tapahtumista entistä laadukkaampia.

Ramirentin valikoimasta seurat voivat vuokrata melkein mitä vaan, TV-kameratelineistä, katsomoista, nostimista, teltoista, WC-tiloista, turva-aidoista, generaattoreihin ja väliaikaisiin tilaratkaisuihin.

Toimintamalli Valon kautta

Lisätietoa Ramirent-yhteistyöstä löytyy osoitteesta www.sport.fi ja tarkempaa tietoa Ramirentin tarjonnasta osoitteesta www.ramirent.fi

Kun Uimaliiton jäsenseuralla ilmenee tarvetta tapahtumarakentamiseen, tulee toimia näin:

Tapahtumaketju: Yhteydenotto/tarjouspyyntö, tarjous, suora yhteys paikalliselta Ramirentin edustajalta, sopimus, käytännöntoimet

Hinnoittelu: Kaikesta tapahtumarakentamiseen liittyvästä 65% alennus normaalihinnasta

Tarjouspyynnöt sähköpostilla: palvelut@valo.fi

Lisätiedot: Riia Martinoja: riia.martinoja@valo.fi / 040-555 1597