Seuroille iso alennus tapahtumarakentamiseen

17.3.2014

Valo ry ja Ramirent Finland oy ovat sopineet yhteistyöstä, jolla Uimaliitonkin jäsenseurat voivat vuokrata tapahtumarakentamisen kalustoa ja välineitä reilusti alle puoleen hintaan.

Ramirent on Suomen suurin rakennuskonevuokraamo 75 toimipisteellään ympäri maan. Valon ja Ramirentin yhteistyösopimuksen myötä Uimaliitonkin jäsenseuroilla on mahdollisuus 65 % alennukseen Ramirentin listahinnoista, kun tarvetta tapahtumarakentamiseen liittyvälle kalustolle ilmenee. Yhteistyön taustalla on tavoite lisätä suomalaisten liikkumista rakentamalla eri tapahtumista entistä laadukkaampia.

Ramirentin valikoimasta seurat voivat vuokrata melkein mitä vaan, TV-kameratelineistä, katsomoista, nostimista, teltoista, WC-tiloista, turva-aidoista, generaattoreihin ja väliaikaisiin tilaratkaisuihin.

Toimintamalli Valon kautta

Lisätietoa Ramirent-yhteistyöstä löytyy osoitteesta www.sport.fi ja tarkempaa tietoa Ramirentin tarjonnasta osoitteesta www.ramirent.fi

Kun Uimaliiton jäsenseuralla ilmenee tarvetta tapahtumarakentamiseen, tulee toimia näin:

Tapahtumaketju: Yhteydenotto/tarjouspyyntö, tarjous, suora yhteys paikalliselta Ramirentin edustajalta, sopimus, käytännöntoimet

Hinnoittelu: Kaikesta tapahtumarakentamiseen liittyvästä 65% alennus normaalihinnasta

Tarjouspyynnöt sähköpostilla: palvelut@valo.fi

Lisätiedot: Riia Martinoja: riia.martinoja@valo.fi / 040-555 1597