Masters-toiminnan linkki liittohallitukseen

#UUTINEN 15.3.2017

Toisen kautensa Uimaliiton liittohallituksessa vuoden alussa aloittanut Marjut Hyvönen toimii masters-asioihin vaikuttavana hallituksen jäsenenä. Hyvösen voi tavata viikonloppuna masters-uinneissa Lappeenrannassa.

Masters-uintiurheilulla ei ole Uimaliiton toiminnassa omaa johtoryhmää, mutta masters-toimintaa voidaan kehittää eri osa-alueiden työryhmissä. Jotta myös liittohallituksessa pystytään käymään masters-toimintaan liittyviä keskusteluita ja päätösasioita, on hallituksesta nimetty yksi jäsen masters-asioista vastaavaksi. Hän on tuusulalainen Marjut Hyvönen, joka valittiin liittohallitukseen ensimmäisen kerran vuoden 2015 alusta, ja nyt kaksi vuotta myöhemmin kolmivuotiskaudelle 2017–2019. Hänellä on laaja tuntemus seuratoiminnasta varsinkin harrastustoiminnan kehittämisen ja masters-uinnin näkökulmasta.

Lappeenrannassa kisataan tulevana viikonloppuna 17.–19.3. lyhyen radan mastersmestaruusuinnit. Marjut Hyvönen on mukana kilpailuissa ja tavattavissa kisaviikonlopun aikana. Mikäli olet kiinnostunut masters-toiminnan kehittämisestä Uimaliitossa, nykäise häntä hihasta Lappeenrannassa, tai ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimella.

– Minuun saa kyllä olla rohkeasti yhteydessä, ja asioita saa kommentoida. Yksin ei saa isoja muutoksia aikaan, mutta näin masters-teemoja voidaan viedä eteenpäin, Hyvönen vinkkaa.

Marjut Hyvönen
marjut.hyvonen@uimaliitto.fi