Markkinointiosaamista Pohjolan Myllyltä

#UUTINEN 31.1.2017

Uimaliitto ja mainostoimisto Pohjolan Mylly ovat solmineet kumppanuussopimuksen vuodelle 2017.

Pohjolan Mylly on Helsingissä, Oulussa ja Vuokatissa vaikuttava mainostoimisto, joka tarjoaa palveluita kaikilla markkinoinnin osa-alueilla brändikonseptoinnista printtimainontaan ja nettisivuista tv-kampanjoihin. Uimaliitolle kumppanuus tuottaa parasta asiantuntija-apua brändin vahvistamiseen sekä tukea yhteistyökumppanuuksien sisältö- ja materiaalituotantoon.

– Uintiurheilu on mielenkiintoinen laji, se sopii hyvin Pohjolan Myllyn urheilumarkkinointiosaamiseen ja tarjoaa toisaalta myös uusia haasteita meille. Uusia jippoja varmasti löytyy uinnin eteenpäin viemiseksi, lajihan on ulospäin hieman konservatiivinen, mutta sisällä porukka on erittäin edustavaa ja tästä on mahdollista tehdä mitä vain, kertoo mylläri ja osakas Petri Matero.

Vannoutuneena urheilumiehenä Matero on ollut luomassa muun muassa jalkapallon Helsinki Cupin ja pyöräilyn Skoda maantiecupin markkinointia sekä raviurheilun Fintoto-brändäystä.

– Pohjolan Myllyn kokemus ja asiantuntemus urheilun toimialalta on vakuuttavaa ja siksi luotan tämän kumppanuuden vahvistavan myös Uimaliiton brändiä, sanoo Uimaliiton toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö.

mylly.fi