Ilmoittaudu gaalaan heti – paikkoja rajoitetusti!

#UUTINEN 7.11.2014

Uimaliitto järjestää ensi helmikuussa ensimmäistä kertaa kaikkien uintiurheilulajien yhteisen Uintiurheilugaalan Itämerellä. Kerää kaveriporukka mukaan ja tule juhlimaan vuotta 2014.

6.–7.2.2015 Baltic Queen -risteilyllä Helsingistä Tallinnaan!

Uintiurheilugaala on tarkoitettu kaikille uintiurheilun ystäville. Ajatuksena on kokoontua yhteen pitämään hauskaa ja vaihtamaan kuulumisia. Samalla tehdään katsaus vuoden 2014 uintiurheilun ja seuratoiminnan vaiheisiin. Olitpa sitten harrastaja, seura-aktiivi, valmentaja, vanhempi tai muuten vain uintiurheiluun hurahtanut, tule mukaan!

Palkintoja ja faktaa

Uintiurheilugaala järjestetään 6.–7. helmikuuta 22 tunnin risteilyllä Helsingistä Tallinnaan, jolloin on mahdollisuus myös omatoimiseen vierailuun Tallinnassa.

Baltic Queen -laivalla järjestetään perjantai-iltana palkintogaala, jossa julkistetaan Uimaliiton vuoden urheilija- ja valmentajavalinnat. Gaalassa huomioidaan myös uusia palkittavia, esimerkiksi vuoden esikuva, vuoden seuraleijona ja vuoden uintiurheiluteko. Myös Tuomariklubin valitsemat vuoden uintikilpailut palkitaan gaalassa.

Lauantaina päivällä tarjolla on ohjelmaa seuratoimijoille ja muille asiasta kiinnostuneille. Seuratoiminnan ja yhteisöllisyyden asiantuntija Sirpa ”Sipi” Korkatti ja Suomen Ammattivalmentajien toiminnanjohtaja Pekka Potinkara vetävät työpajat, joista voi lukea lisää gaalasivulta.

Ilmoittaudu marraskuun loppuun mennessä!

Uintiurheilugaalan hinnat alkavat 85 eurosta, ja hyttiluokkia valittavina neljä. Vähintään kaksi henkilöä tulee majoittua samaan hyttiin ja ilmoittautumisessa voi antaa hyttikaverin nimen hyttijakoa varten. Alle 18-vuotiaat tarvitsevat mukaan huoltajansa. Hintaan sisältyy risteily valitussa hyttiluokassa, gaalaohjelman juhlamaljoineen, illallisen, aamiaisen ja asiantuntijaohjelmat.

Tarjoushinnat ovat voimassa vain marraskuun loppuun asti, sillä joulukuun alussa laivayhtiölle ilmoitetaan alustava osallistujamäärä. Sen jälkeen paikkoja on tarjolla hyvin rajoitetusti. Kannattaa siis ilmoittautua 30.11. mennessä.

Lue lisää ja ilmoittaudu: www.uimaliitto.fi/gaala