Vesipalloristeily 30.-31.8.

27.4.2019

Vesipalloristeily on Suomen vesipalloilijoiden avoin kehittämisristeily. Tavoitteena on toteuttaa risteily vuosittain kauden päätteeksi. Ensimmäisen kerran risteily pyritään toteuttamaan elokuussa 2019. Risteilyllä käännetään katseita tulevaan kauteen. Risteilyllä on inspiroivia puheenvuoroja, kokouksia vesipallon eri toimijaryhmille, ja työpajoja toimijaryhmien välisen yhteistyön edistämiseksi.

Vesipalloristeilyn ilmoittautuminen on auki ja ilmoittautua voit klikkaamalla tästä!

Vesipalloristeily on tarkoitus järjestää kauden aluksi. Risteilyllä on tarkoitus käydä läpi ajankohtaisia asioita eri toimijaryhmissä sekä edistää toimijaryhmien välistä yhteistyötä. Tuomareilla on mahdollisuus päivittää osaamistaan Pasi Natusen huhtikuisen FINA-koulutuksen kautta, sekä Juha Varinowskin U-17 maajoukkueen tuomarina toimiessa EU Nations Cup -kokemuksen kautta. Vesipalloristeilyllä järjestetään myös koulutusta uusiin vesipallon sääntöihin sekä toimitsijoille. Ilmoittautuminen avataan mahdollisimman ja osallistujia pyydetään ilmoittautumisen yhteydessä myös osoittamaan kiinnostusta niihin työpajoihin ja kokouksiin joihin haluavat osallistua.

Risteilyllä esitellään myös uudet sarjamääräykset, keskustellaan tuomari- ja valmennuskoulutuksista, sekä käydään läpi muita vesipallotoiminnan rakenteeseen liittyviä asioita.
Risteily on Viking Line -valikoiman Turku-Tukholma-Turku, jossa vietetään yksi yö laivalla. Risteilyn aikataulu on saatavilla ilmoittautumisen umpeuduttua, kun kokoukset ja työpajat pystytään suunnittelemaan siten, että mahdollisimman moni pääsee osallistumaan niihin osuuksiin joista on kiinnostunut.

Suomen Uimaliitto varaa oikeuden muutoksiin. Risteily toteutetaan mikäli sille saadaan vähintään 40 osallistujaa. Risteilyn ohjelmasta ja järjestelyistä vastaa vesipallon lajikoordinaattori Reija Häkkinen. Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat ehdottaa ohjelmaa risteilylle, ole yhteydessä: reija.hakkinen@uimaliitto.fi