Vesipallon tapahtumat Uimaliiton tapahtumakalenterissa

14.7.2019

Suomen Uimaliiton uudet nettisivut valmistuivat toukokuussa ja niiden myötä myös tapahtumailmoitukset. Erillisen tapahtumat -välilehden sijaan tapahtumat löytyvät Suomen Uimaliiton pääsivulta. Vesipallon tapahtumia voi hakea rajaamalla haettavaksi vesipalloon liittyvät tapahtumat. Mikäli turnauksen järjestäjällä on nettisivut, järjestävää klikkaamalla pääset lukemaan aiheesta lisää. Esimerkkejä kalenterista löytyvistä tapahtumista ovat liittovetoisista tapahtumista U-15 -ikäisten maajoukkueen karsintaleiri Eurassa ja U-17 -ikäisten maajoukkueen karsintaleiri Jyväskylässä. U-15 -ikäisillä on jo haku karsintaleirille päättynyt, mutta U-17 -ikäisten haku avautuu viimeistään viikolla 30.

Mikäli seurallasi on turnaus, jonka haluaisit julkaista Suomen Uimaliiton tapahtumissa, lähetäthän lyhyen tapahtumakuvauksen, linkin nettisivuille josta aiheesta saa lisää tietoa, tapahtuman järjestäjän yhteystiedot sekä linkin mahdolliseen facebooktapahtumaan osoitteeseen vesipallo@uimaliitto.fi niin julkaisemme sen.