Työryhmien starttipäivä pidettiin lauantaina

#UUTINEN 17.1.2015

Uimaliiton seitsemän energistä työryhmää polkaisivat kaksivuotisen toimikautensa käyntiin yhteisellä tapaamisella lauantaina Vantaalla lentokentän kupeessa.

Keijo Kiviluoma osoittautui tietoniekaksi Uimaliiton työryhmien nokkelassa tietokilpailussa tuloksella 8/12. Kuva: Jussi Salminen

Kickoff-nimellä toteutetussa starttipäivässä oli mukana yli 40 henkeä. Myös liittohallituksen jäseniä ja toimiston henkilöstö oli mukana. Uimaliiton seitsemän työryhmää pitivät järjestäytymiskokouksensa alustaen samalla päälinjoja kohti yhteisiä ja strategian 2020 mukaisia pitkän tähtäimen tavoitteita.

Puheenjohtaja Sami Wahlman toivotti työryhmät tervetulleeksi ja toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö tutustutti uusimmatkin osallistujat Uimaliiton toimintaan pienen tietokilpailun avulla, jossa kärkikolmikkona palkittiin kilpailutyöryhmän Keijo Kiviluoma, vesipallon asiantuntijaryhmän Sari Viljanen sekä seuratoiminnan kehittämisryhmän Nora Viljaniemi.

– Starttipäivä oli erinomainen tapahtuma. On hienoa huomata, että yhteistyö eri toimijoiden välillä on selkeästi tiivistynyt, tästä on hyvä lähteä uuteen työryhmien kauteen, puheenjohtaja Wahlman totesi.

Katso Uimaliiton työryhmät vuosille 2015–2016. Työryhmät esitellään tarkemmin seuraavassa Uinti-lehdessä 1/2015 helmi-maaliskuussa.

Henkilöt

Sami Wahlman