Aluevalmennusjärjestelmän info/keskustelu: TAITOUINTI

#TAITOUINTI 29.5.2023

Opetus- ja kulttuuriministeriön tukemassa valmennus ja koulutustoiminnan kehittämishankkeessa on yhtenä tavoitteena luoda suomalaiseen uintiurheiluun toimiva aluevalmennusjärjestelmä kaikille neljälle lajille.

Järjestelmästä käydään kaikkien lajien kanssa keskustelua, jolla pyritään luomaan toimintaa yhdessä ja näin tukemaan lajien tarpeita mahdollisimman hyvin. Ensimmäisenä vuorossa oli uinti ja seuraavana lajina keskusteluja jatketaan laajemmin taitouinnin seuratoimijoiden sekä valmentajien kanssa. Uinnin osalta keskustelua on käyty melko laaja-alaisesti ja rakentavasti ja palaute hankkeelle on ollut pääasiallisesti hyvää.

Keskustelu- ja infotilaisuus taitouinnin osalta järjestetään Teamsissa etäyhteyden välityksellä torstaina 8.6.2023 kello 17–18. Teams linkki löytyy tämän uutisen alta. Paikalle kuuntelemaan toivotaan mahdollisimman isoa joukkoa taitouinnin seuratoimijoita sekä valmentajia.

Infon aikana on tavoitteena keskustella mahdollisimman avoimesti ja laajan porukan kesken aluevalmennusjärjestelmään liittyvistä asioista sekä aluevalmentajan rekrytointiprosessista ja tulevan aluevalmentajan työkuvasta. Paikalla keskustelemassa on myös taitouinnin-ydinryhmän jäseniä.

Infon pitää uimaliitossa hankkeesta vastaava koordinaattori Juha Turunen sekä taitouinnin ydiryhmän jäsen Mira Helmiö.

Tapahtuman Teams-linkki:

Microsoft Teams meeting

Join on your computer, mobile app or room device

Click here to join the meeting

Meeting ID: 351 639 877 960
Passcode: os3MNA