Alueleirit

Uimahyppyjen alueleirien pilotit alkavat syksyllä 2022. Alueleirit pidetään tänä vuonna kahdella paikkakunnalla: Kuopiossa ja Porissa. Alueleirin tavoitteena on lisätä hyppääjien ja valmentajien lajituntemusta, vahvistaa kansallista hyppykulttuuria sekä edistää valmentajien ja hyppääjien verkostoitumista. Leireillä on laadukas lajiohjelma sekä Uimaliiton ja ydinryhmän valitsema vastuuvalmentaja. Seurojen valmentajat ovat lämpimästi tervetulleita keskustelemaan ja seuramaan harjoituksia.

Tavoitteena on jatkossa lisätä alueleirejä useammalle paikkakunnalle. Pilottileirit ovat avoinna kaikille seuroille, kuitenkin niin, että alueen seurat pääsevät ilmoittautumaan ensisijaisesti. Lue lisää kriteereistä ja ilmoittautumisten aikataulusta alta.

Uimaliitto vastaa alueleirin ohjelmasta. Seurat vastaavat itse matkustamisesta, yöpymisestä ja alaikäisten huoltamisesta viikonlopun aikana.

Kriteerit:

Osallistumiseen vaaditaan, että hyppääjä kykenisi kilpailemaan 201C:n eli taaksepäin hypyn kerien.

Vastuuvalmentaja:

Juho Junttila

Kuopio 3.-4.9.2022 - ilmoittautuminen auki!

Alueet: Pohjois-Savo, Etelä-Savo, Pohjois-Karjala, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Kymenlaakso, Päijät-Häme, Pohjois-Pohjanmaa

Lisätietoja ja ilmoittautuminen Suomisportissa viimeistään 7.8.2022. Kuopion alueleirin ilmoittautuminen aukeaa alueen ulkopuolisille seuroille 8.7.2022 paikkojen ollessa vielä vapaina.

Pori 12.-13.11.2022 - ilmoittautuminen auki!

Alueet: Satakunta, Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa, Varsinais-Suomi, Pirkanmaa, Kanta-Häme

Lisätietoja ja ilmoittautuminen Suomisportissa viimeistään 30.9.2022. Porin alueleirin ilmoittautuminen aukeaa alueen ulkopuolisille seuroille 8.7.2022 paikkojen ollessa vielä vapaina.

Lisätietoja:

Krista Salonen, krista.salonen@uimaliitto.fi, 0451114093