Simmis Wanda uusin Sinettiseura

#UUTINEN 10.12.2015

Vantaalainen Simmis Wanda on auditoitu Uimaliiton uusimmaksi Sinettiseuraksi. Sinetti luovutettiin juhlallisesti seuran 20-vuotisjuhlagaalassa 8. joulukuuta. Simmis Wanda on Uimaliiton 16. Sinettiseura.

Sinettiseuratoiminta on Valon ja urheilun lajiliittojen yhteinen toimintamalli, joka rakentuu lapsen ja nuoren parhaan edistämiselle - lapsen kasvun ja kehityksen tukemiselle sekä lapsuuden kunnioittamiselle. Toimintaa määrittelevät Sinettikriteerit. Sinettiseurat ovat lasten ja nuorten urheilun kärkiseuroja. Sinetin saaminen on seuralle kunnia-asia, mutta se tuo seuralle myös vastuuta. Sinetti on lupaus laadusta.

Simmis Wandan toiminta on laajaa, ja seura tekee vahvaa ja monipuolista työtä yhdenvertaisuuden edistämiseksi. Seurassa on hyvä, iloinen ja kannustava ilmapiiri, missä nuoretkin saavat äänensä aidosti kuuluviin. Tutustu SiWan toimintaan täällä ja Uimaliiton Sinettiseuratoimintaan ja -seuroihin täällä.

Onnittelut Sinetistä, Simmis Wanda!