Rundgren paketoi nuorten olympialaiset Argentiinassa

#UUTINEN 19.10.2018

Buenos Airesin nuorten olympialaisissa ainoana Suomea uimahypyissä edustaneelta Ronja Rundgrenilta kisat sujuivat hienosti. Hän saavutti finaalipaikan kerroshypyissä.

Kuva: Olympiakomitea

Uimahyppääjä Ronja Rundgren kisasi uimahyppyjen avaus- ja päätöspäivinä. Lauantaina hän venyi hienosti ja sijoittui kahdeksanneksi 10 metrin kerroshyppykisassa. Rundgrenin alkukilpailu tuotti hyvät pisteet 336,85, jotka riittivät kahdeksanteen sijaan. Finaalissa Rundgren hyppäsi pisteet 329,80 ja säilytti sijoituksensa.

– Olen tyytyväinen sijoitukseen, tämä oli parasta mihin tänään pystyin. Veteenmenot oli hieman vaihtelevia, osittain hyviä ja osittain jäi parannettavaa. Pisteet jäi finaalissa hieman alemmaksi kuin karsinnassa, se oli pienistä asioista kiinni, Rundgren analysoi.

Keskiviikkona Rundgren oli mukana myös parikilpailussa Iso-Britannian Anthony Hardingin kanssa. Kaksikko sijoittui 12:nneksi pistein 299,10. Kilpailun voiton vei pari Lin (CHN) / Restrepo Carcia (COL) pistein 391,35.

Uimaliiton nuorten olympiasivu

Olympiakomitean nuorten olympiasivu