Kirsi Yrjölä nuorten EM-kisojen koneistoon

#UUTINEN 9.1.2018

Nuorten EM-kilpailut taitouinnissa, uimahypyissä ja uinnissa kisataan ensi kesänä Suomessa. Uimaliitto etsi marraskuussa NEM-projektille assistenttia, ja nyt tehtävään on valittu Kirsi Yrjölä.

Kirsi Yrjölä aloittaa 1. helmikuuta nuorten EM-kisojen projektiassistenttina. Kuva: Rolf Mikkola

37-vuotias Kirsi Yrjölä on valittu kesän 2018 nuorten EM-kisojen projektiassistentiksi. Hän aloittaa kisaorganisaation palveluksessa helmikuun alussa. Nuorten EM-kilpailut alkavat uimahypyillä 25. kesäkuuta Helsingissä ja päivää myöhemmin myös taitouinnin osalta Tampereella. Viisipäiväiset uinnit kisataan 4.-8. heinäkuuta Helsingissä.

Projektiassistenttina Yrjölän tehtäviin kuuluu muun muassa kilpailujärjestelyiden koordinointia, yhteydenpitoa vapaaehtoistoimijoihin, tapahtuman sidosryhmiin, sekä majoitusvarausten, ilmoittautumisten ja akkreditoinnin hoitoa.

Yrjölällä on paljon lajikokemusta uinnin ja uimahyppyjen valmennustaustansa ansiosta. Hän on vuodesta 2014 toiminut Uimaliitossa uinnin Rollo-joukkueen valmentajana. Seuratoiminta on tullut tutuksi muun muassa Oulun Uinnissa uimahypyissä ja myös taitouintia läheltä seuraten. Liikuntatieteiden maisterin kansainvälinen työtausta varmistaa sujuvan yhteistyön Suomeen saapuvien ulkomaisten joukkueiden kanssa.

Nuorten EM-kisat 2018 netissä: www.ejc2018.fi

Facebook: @ejc2018