Uimaliiton lisenssivakuuttaja on Pohjantähti

Uimaliiton lisenssivakuuttajana on toiminut vuodesta 2011 Pohjantähti Keskinäinen Vakuutusyhtiö. Uimaliiton Blue Card -lisenssiin kuuluu Pohjantähden urheilutapaturmavakuutus, joka on voimassa lajiin liittyvässä harjoittelussa, kilpailuissa sekä koulutus- ja valmennusleireillä.

Vinkkipalkkio Uimaliiton jäsenseuroille

Uimaliiton jäsenseurat saavat toimintansa tueksi Pohjantähdeltä 40 euron vinkkipalkkion jokaisesta uuteen Pohjantähtiturva kodille -sopimukseen johtaneesta jäsenensä vinkistä. Vinkkaajan ei tarvitse tarkemmin tuntea vakuutustuotteita eikä myydä mitään. Riittää, kun tuttava antaa luvan yhteystietojen välittämiseen, Pohjantähti hoitaa loput. Vinkin Pohjantähdelle voi antaa osoitteessa www.pohjantahti.fi/uimaliitto, muista mainita mahdollisen vinkkipalkkion saava uimaseura!

Vinkkibannerit seurojen nettisivujen käyttöön

Pohjantähti-vinkkibannerit voi ladata alta. Julkaistu banneri tulee linkittää osoitteeseen:
www.pohjantahti.fi/uimaliitto

VAAKA: png-tiedosto 200x151 pikseliä PYSTY: png-tiedosto 150x198 pikseliä

Paikallisesti palveleva valtakunnallinen vakuuttaja Hämeenlinnasta

Pohjantähden syntyi jo vuonna 1895.  Yhtiön pääkonttori sijaitsee Hämeenlinnassa. Yli sataviisitoistavuotisen toimintansa aikana yhtiö on kannattavasti kasvanut valtakunnalliseksi vakuuttajaksi. Tarjoamme vakuutuspalveluja kotitalouksille, maatalouksille sekä yrityksille. Huolehdimme myös asiakkaidemme henki- ja eläkevakuutusratkaisuista yhdessä yhteistyökumppaneidemme Aktia Henkivakuutuksen, eläkevakuutusyhtiö Eteran ja Veritas-eläkevakuutuksen kanssa.

Pohjantähti Keskinäinen Vakuutusyhtiö on asiakkaidensa omistama. Ylin päätös- ja toimeenpanovalta on yhtiökokouksella. Yhtiökokouksessa äänioikeutettuja ovat vakuutuksenottajat ja takuupääoman omistajat.

Pohjantähti tänään

• lähes 40 palvelukonttoria