Blue Card infoa

Lunastaminen netissä ja verkkomaksu

Blue Card -lisenssi lunastetaan internetissä: uimaliitto.lisenssikauppa.fi/shop
Täytä tarvittavat tiedot ja valitse oikea lisenssi, jonka jälkeen voit siirtyä suomalaisen Maksuturvan tarjoamaan verkkomaksupalveluun.

Lisenssi on maksettava lunastettaessa.

Valitse ja lunasta oikea Blue Card

Lunastaessasi Blue Cardia järjestelmä tarjoaa syntymäaikasi perusteella aikuisten tai nuorten lisenssiä. Aikuisten lisenssi on yli 15-vuotiaille ja nuorten lisenssi enintään 15-vuotiaille. Eri tasoisilla vakuutusturvilla mahdollistat kilpailemisen eri lajeissa. Huomioi, että vesipallossa vakuutusmaksu on korkeampi kuin uinnissa, uimahypyissä tai taitouinnissa. Valitse oikea kausi ja lisenssi- ja vakuutustyyppi, sekä seurasi, jota edustit edellisellä kaudella. Seuraa ei voi vaihtaa ilman edustussiirtoa.

Muista lunastaa 14 vuorokautta ennen kilpailuja!

Kilpailulisenssi on voimassa, kun Blue Card on maksettu vähintään 14 vuorokautta ennen kilpailun alkua. Tätä ennen kilpailuihin osallistuminen ei ole mahdollista, toimi siis ajoissa! Lisenssiin kuuluva tapaturmavakuutus sen sijaan astuu voimaan heti maksupäivää seuraavana päivänä, kuitenkin aikaisintaan kauden ensimmäisenä päivänä 1. syyskuuta. Lisenssimaksua ei palauteta. Esimerkiksi lauantaina lunastettu kilpailulisenssi on voimassa kahden viikon päästä lauantaina.

Blue Card tapaturmavakuutus

Vakuutukselliseen Blue Cardiin sisältyy Pohjantähden urheilutapaturmavakuutus. Kauden 2016-2017 ja 2017-2018 vakuutusesitteen löydät tästä. Vakuutusehdot löytyvät tästä.

Oman urheiluvakuutuksen käyttäjät

Mikäli käytät omaa urheilutapaturmavakuutusta, voit lunastaa Blue Cardin ilman siihen kuuluvaa Pohjantähden urheilutapaturmavakuutusta. Ilman urheilutapaturmavakuutusta ei saa osallistua Uimaliiton seurojen harjoitus- tai kilpailutoimintaan. Jos lunastat Blue Cardin ilman siihen kuuluvaa vakuutusta, tulee sinulla itselläsi olla vakuutus joka kattaa kilpailemisen kyseisissä lajeissa.