Blue Card -lisenssi

Masters-infoa

Vesipeto-harrastepassi

Blue Card -lisenssi tarjoaa uintiurheilijalle

• Kilpailulisenssin ajalle 1.9.–31.8.
  • Pohjantähden tapaturmavakuutuksen
treeneissä ja kilpailuissa
  • Pisara-palvelun käyttöoikeuden
  • UINTI-lehden kotiinkannettuna vuoden 2017 loppuun saakka.

Lunasta kauden 2017–2018 Blue Card -lisenssi

• Siirry osoitteeseen uimaliitto.lisenssikauppa.fi
  • Täytä tarvittavat tiedot. Lisenssin oston yhteydessä tulee merkitä sähköpostiosoite. Alaikäisiltä lomakkeeseen tulee merkitä huoltajan sähköposti.
  • Maksa lisenssi verkkopankkitunnuksilla tai MobilePay sovelluksen avulla. HUOM! Lisenssi on maksettava lunastettaessa.
  • Rekisteri lähettää maksun jälkeen vahvistuksen sähköpostiisi.

Lisenssin oston yhteydessä voi hankkia Pohjantähden tarjoman tapaturmavakuutuksen. Lisätietoja vakuutuksesta löydät täältä.

Lataa lisenssikortti puhelimeesi!

Lisenssin lunastaneille on mobiilisovellus, jonka voi ladata Android- ja iOS-laitteille. Lue lisää sovelluksesta.

Hinnasto kaudella 2017–2018

Kaikki Blue Card -lisenssit ovat voimassa 1.9.2017 – 31.8.2018 ja sisältävät Pisara-palvelun käyttöoikeuden. Hinnat eivät ole muuttuneet kaudesta 2016–2017.

Aikuisten Blue Cardit (1947–2001 syntyneet)

Aikuisten Blue Card ilman vakuutusta 54 €

Aikuisten Blue Card ja vakuutus (uinti, uimahypyt, taitouinti)

Aikuisten Blue Card ja vakuutus (uinti, uimahypyt, taitouinti, vesipallo)

Nuorten Blue Cardit (2002–2018 syntyneet)

Nuorten Blue Card ilman vakuutusta 54 €

Nuorten Blue Card ja vakuutus (uinti, uimahypyt, taitouinti)

Nuorten Blue Card ja vakuutus (uinti, uimahypyt, taitouinti, vesipallo)

Seniori Blue Card (yli 70-vuotiaille)

Vakuutukseton Blue Card yli 70-vuotiaille
(huolehdithan selvittää urheilutapaturmavakuutuksen mahdollisuuden itsellesi)

Omavastuut Blue Cardin urheilutapaturmavakuutuksessa

Aikuisten Blue Card

omavastuuosuus 50,00 €

Nuorten Blue Card

omavastuuosuus 0 €

Masters-infoa

Myös masters-uintiurheilijat tarvitsevat voimassa olevan kilpailulisenssin, eli Blue Cardin voidakseen osallistua kilpailuihin. Vakuutusyhtiö ei kuitenkaan tapaturmavakuuta lisenssin kautta 70 vuotta tai sitä vanhempia urheilijoita, joten heidän tulee itse huolehtia urheilussa voimassa olevasta tapaturmavakuutuksestaan oman vakuutusyhtiönsä kanssa.

Oman vakuutuksen numero ja yhtiö ilmoitettava lisenssiin

Mikäli urheilija täyttää 1.9.2017–31.8.2018 välisenä aikana 70 vuotta tai enemmän, lisenssiä lunastettaessa järjestelmä tunnistaa iän syntymäajan perusteella, ja tarjoaa yli 70-vuotiaalle lunastajalle ainoastaan Seniori Blue Cardia ilman tapaturmavakuutusta.

Pidäthän huolen, että itselläsi on kilpaurheilun mahdollistava tapaturvavakuutus tai olet tietoinen vakuutusturvan puuttumisesta.

Blue Card ilman tapaturmavakuutusta sisältää kilpailulisenssin, UINTI-lehden ja Pisara-palvelun käyttöoikeuden lisenssikaudelle.

Huom!

Lisenssi tulee olla lunastettuna viimeistään 14 vrk ennen kilpailuja, jotta ilmoittautuminen kilpailuihin on mahdollista.

Vesipeto-harrastepassi

Vesipeto harrastepassi ei ole kilpailulisenssi, vaan ryhmävakuutus!

Seuroille on tarjolla Vesipeto harrastepassi. Se on tarkoitettu kaikille alle 18 vuotiaille lapsille ja nuorille, jotka osallistuvat uimaseuran toimintaan harrasteryhmissä, kuten vesirallissa, tekniikkarallissa, lajikohtaisissa kilpa- ja tekniikkakouluissa yms. Vesipeto harrastepassin lunastaa aina kurssin järjestävä uimaseura.

Sisältö

Vesipeto harrastepassi sisältää kaikille kurssilaisille ryhmävakuutuksen.
Vesipeto harrastepassi-vakuutuksen esite tässä ja vakuutusehdot tässä.

Vesipeto harrastepassi maksaa 7 € / osallistuja ja on voimassa koko kauden 1.9.2017–31.8.2018. Näin kauden aikana useammallekin kurssille osallistuvalle riittää yksi Vesipeto harrastepassi.

Hankkiminen

Vesipeto harrastepassit hankitaan lisenssikaupasta osoitteessa https://uimaliitto.lisenssikauppa.fi/shop/ Useampien vesipeto-harrastepassien ostaminen käy kätevästi käyttämällä Excel-tiedostoa.

Vesipeto harrastepassien hankinnassa olevissa ongelmissa olkaa yhteydessä liiton toimistoon, Riku Riikonen, riku.riikonen@uimaliitto.fi.