3.5.2021

Uimahyppyseura Vantaa Diving ry etsii uimahyppyohjaajaa ja/tai uimahyppyvalmentajaa lasten ja nuorten ryhmiin osa-aikaiseen työsuhteeseen!

Uimahyppyseura Vantaa Diving ry on Suomen suurimpia uimahyppyseuroja. Seuran jäsenenä on noin 300 harrastehyppääjää ja 60 kilpahyppääjää. Järjestämme toimintaa Myyrmäen ja Tikkurilan uimahalleilla. Haemme tulevalle syyskaudelle vahvistuksia sekä harraste- että kilpatoimintaan.

Viikoittaisesta työajasta voidaan joustavasti sopia. Tarjolla muutamasta viikoittaisesta työtunnista lähes kokoaikaiseen työhön.

Työnkuva:

Etsimme sekä iloista ja innostavaa uimahyppyohjaajaa että myös uimahyppyvalmentajaa. Meille sopii, että olet erikoistunut jompaan kumpaan tai sitten hallitset molemmat osa-alueet. Harrasteryhmien ohjaajalta luonnistuu lasten ja nuorten (7-16 v.) harrasteryhmien ohjaaminen, kun taas uimahyppyvalmentajalta saman ikäisten kilparyhmien valmentaminen.

Työ sopii loistavasti esimerkiksi opiskelijalle tai omaa uimahyppyuraansa lopettelevalle henkilölle. Aikaisempi kokemus uimahyppyjen ohjaamisesta tai omasta uimahyppyurasta katsotaan eduksi, mutta se ei ole välttämätöntä. Etsimämme henkilön tärkeimmät ominaisuudet ovat iloinen ja positiivinen elämänasenne ja halu oppia uutta. Me olemme valmiita perehdyttämään ja kouluttamaan haettuun tehtävään.

Työn sijainti: Myyrmäen ja/tai Tikkurilan uimahallit

Työaika: Arki-iltaisin ja/tai viikonloppuisin.

Edellytämme:

• Innokasta ja positiivista otetta ohjaamiseen
  • Vähintään 16 vuoden ikää
  • Kykyä työskennellä oma-aloitteisesti ja itsenäisesti

Eduksi katsotaan:

• Aikaisempi kokemus uimahyppyjen, voimistelun, akrobatian tai telinevoimistelun ohjaamisesta, valmentamisesta tai harrastamisesta

Tarjoamme:

• Työsuhteen ammattimaisessa ja kehittyvässä urheiluseurassa
  • Uimahyppyihin erikoistuneen työyhteisön; viisi päätoimista ja 10 tuntityöntekijää
  • Mahdollisuuden kouluttautua ja kehittää itseään työssään

Työ on suunniteltu alkavaksi ma 16.8.2021. Työsuhde tulee olemaan osa-aikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Perehdytys työhön aloitettaisiin mahdollisuuksien mukaan jo kesäkuun aikana.

KIINNOSTUITKO?
Hae paikkaa Duunitorin sivuilla