Kevään 2021 urheiluoppilaitosten opiskelijahakuvalinnan hakuprosessi käynnistyy 23.2.2021

18.2.2021

Kevään 2021 aikataulu

Yhteishaku toisen asteen koulutukseen alkaa 23.2. ja hakemuksen on oltava perillä 23.3.2021 klo 15:00 mennessä (myös postitse lähetettävät).

Hakulomake urheiluoppilaitokseen 2021 toimitetaan oppilaitokseen viimeistään yhteishaun päättymiseen 23.3.2021 mennessä (myös postitse lähetettävät).

Urheilijoiden tiedot oppilaitoksilta lajiliittojen pisteyttäjille 9.4.2021 mennessä.

Lajiliittojen pisteytykset oppilaitoksille 30.4.2021 mennessä.

Oppilaitokset voivat pyytää tarvittaessa lajiliitolta tarkistuksia pisteytykseen 14.5.2021 mennessä.

Oppilaitoksiin päässeet urheilijat julkaistaan 17.6.2021.

Uimaliiton lajiliittopisteytyksen asiantuntijoina uintiurheilun eri lajiessa toimivat uinnissa huippu-uinnin valmennuspäällikkö Tommi Pulkkinen ja nuorten valmennuksen kehittäjä Marjoona Teljo, myös keskeisten urheiluakatemioiden seuravalmentajat ovat mukana uinnin pisteytyksissä. Vesipallon asiantuntija on Kim Johnsson, taitouinnin Nea Hannula ja uimahyppyjen nuorten olympiavalmentaja Salla Sofieva.

Uimaliitto käyttää lajien pisteytykseen yhteisesti sovittua linjaa, tutustu linjaan tästä.

Mikäli sinulla on kysyttävää pisteytyksistä, olethan yhteydessä urheilutoimenjohtaja Ippe Natuseen ippe.natunen@uimaliitto.fi / p. 044 5490 353.