Ilmoittautuminen vesipallon sarjoihin kaudella 2018 - 2019

7.4.2018

Sarjat

Kaudella 2018-2019 järjestetään seuraavat viralliset sarjat, jos sarjaan ilmoittautuu vähintään neljä joukkuetta ja kukin joukkue on eri seurasta:

• miesten Suomen Cup, MSC, pelataan yhtenä viikonloppuna joulukuussa 2018
  • naisten Suomen Cup, NSC, pelataan yhtenä viikonloppuna joulukuussa 2018
  • miesten SM-sarja, MSM
  • naisten SM-sarja, NSM
  • 17-vuotiaiden SM-sarja (2001 tai myöhemmin syntyneet pelaajat), BSM
  • 15-vuotiaiden SM-sarja (2003 tai myöhemmin syntyneet pelaajat), CSM
  • 13-vuotiaiden SM-sarja (2005 tai myöhemmin syntyneet pelaajat), DSM

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtuu omilla seuratunnuksilla Torneopalissa kirjautumalla sisään seuratunnuksella ja käyttämällä "Ilmoittautuminen" -välilehteä. Ilmoittautumisessa pyydetään seuraa ilmoittamaan osallistuva joukkue, joukkueen yhteyshenkilö ja hänen yhteystietonsa: sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Samalla pyydetään ilmoittamaan myös ne muut henkilöt, joille halutaan välitettävän ko. sarjan tiedotteita. Vaihtoehtoisesti ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vesipallosarjat@uimaliitto.fi ja ilmoittamaan samat asiat: joukkueen yhteyshenkilö ja hänen yhteystietonsa: sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

Ilmoittautuminen vesipallosarjoihin päättyy 31.5.2018.

Sarjojen otteluohjelmat laaditaan 31.5.2018 ilmoittautumisen jälkeen.

Sarjajärjestelmät ja säännöt

Sarjat järjestetään neuvottelupäivillä sovittujen periaatteiden mukaisesti. Final 4 ottelut pelataan alkusarjassa paremmin sijoittuneiden kotikentillä.

Pelipallot

Nuorten sarjoissa pelataan seuravilla palloilla: DSM ja CSM pallokoko 4 ja BSM pallokoko 5.

Ilmoituksen peruutus

Jos joukkueen ilmoittautuminen perutaan syksyllä alkavaan sarjaan 15.6.2018 jälkeen, mutta kuitenkin ennen 1.9.2018, tällöin seuralta ei peritä muita kustannuksia kuin ilmoittautumismaksu.

Sarjakauden alkamisen, 1.9.2018 jälkeen tapahtuvissa peruutuksissa, seura on velvollinen maksamaan sarjamaksun kokonaisuudessaan.

Laskutus

Ilmoittautumismaksu laskutetaan ilmoittautumisajan 31.5.2018 jälkeen. Tämä koskee kaikkia sarjoja ja kaikkia joukkueita. Loput sarjamaksusta (3/4-osa) laskutetaan sarjan alettua.

Hyvitys

Ilmoittautumismaksu hyvitetään kokonaisuudessa, jos ko. sarjaa ei järjestetä.

Sarjoihin liittyvät toiveet ja kysymykset

Sarjoihin liittyvät kysymykset ja toiveet tulevista otteluajoista pyydetään toimittamaan sähköpostilla vesipallon sarjavastaavalle vesipallosarjat@uimaliitto.fi -osoitteeseen.

Vesipallon sarjamaksut 2018–2019

Lopullisten sarjamaksujen muodostuminen riippuu sarjan toteuttamistavasta. Mikäli merkittäviä muutoksia ei ole, viimevuotiset maksut ovat suunnilleen siinä haarukassa kuin tänäkin vuonna.

Miesten SM-sarja     1950,00
Naisten SM-sarja    1890,00
B-SM-sarja    910,00
C-SM-sarja    580,00
D-SM-sarja    750,00

​Ilmoittautumisen yhteydessä laskutetaan 25 % sarjamaksusta. Muu osuus sarjamaksusta laskutetaan osissa kauden aikana. Mikäli samasta seurasta osallistuu samaan sarjaan kaksi joukkuetta, maksaa toinen joukkue 50% sarjamaksusta. Työvaliokunta määrittää lopulliset sarjamaksut joten ilmoitettuihin maksuihin saattaa tulla vielä muutoksia.