Tempus korvaa Octon

5.11.2018

Suomen Uimaliitto siirtyy joulukuussa käyttämään uutta Tempus-ohjelmistoa kilpailuilmoittautumisissa sekä uinnin tilastoinnissa. Kaikki tiedot, jotka ovat nyt Octossa siirtyvät automaattisesti Tempukseen.

Mitä tulee tehdä?

Kaikkien nykyisten Octon käyttäjien tulee ennen 17.12.2018 käydä lisäämässä sähköpostiosoite octostatistik.fi -palveluun. Tempukseen siirryttäessä käyttäjätunnuksena tulee olla henkilökohtainen sähköpostiosoite. Sähköpostiosoitteen voi muuttaa octostatistik.fi -palvelussa sisäänkirjautumisen jälkeen "oma tilini" -kohdassa (katso kuva). Päivitäthän sähköpostiosoitteesi, jotta varmistat sujuvan siirtymisen uuteen järjestelmään. Octoon sähköpostiosoitteiksi 17.12. mennessä muutetut käyttäjätunnukset toimivat 21.12. alkaen Tempuksen käyttäjätunnuksina.

Aikataulu ja käyttöönotto

Tempus tulee korvaamaan Octon 21.12.2018 alkaen ja Octo sulkeutuu. Julkaisemme 29.11.2018 käyttäjille Tempus-ohjelmiton käyttöohjeen. Käyttöönottoa varten järjestämme webinaareja tarpeen mukaan. Kilpailuiden tilastoiminen Octoon suljetaan 17.12.2018. Tilastominen avautuu Tempuksessa 21.12.2018.

Kilpailuiden ilmoittautumiset

Viimeinen päivä ilmoittautumisten tekoon Octossa on 17.12.2018. Ilmoittautuminen kilpailuihin avautuu uudelleen Tempuksessa 21.12.2018. Huomioithan, että kilpailut, jotka ovat Octossa avoinna ilmoittautumisille täytyy viedä uudelleen Tempukseen.

Lisätiedot:
Pasi Salonen