Kesän 2019 SM-uinnit ulkoaltaalla Espoossa

3.9.2018

Ensi kesän SM-uinnit kisataan juhannuksen jälkeisellä viikolla 27.–30. kesäkuuta Espoossa Leppävaaran maauimalassa. Kilpailut järjestää Cetus Espoo.

Uimaliiton kilpailutyöryhmä esitti liittohallitukselle kilpailuajankohtaa ja -paikkaa päätettäväksi nopeutetulla aikataululla, kun kesän 2019 SM-viikko -tapahtuman paikasta ja ajankohdasta ei ollut syntynyt virallista tietoa ennakoidussa ajassa.

Espoon valinnassa kilpailupaikaksi otettiin huomioon mahdollisuus olla mukana SM-viikolla sen toteutuessa kesän 2018 tapaan Vantaalla samana ajankohtana sekä mahdollisimman hyvä majoituskapasiteetti pääkaupunkiseudulla, Leppävaaran maauimalan todettu hyvä soveltuvuus kansallisen arvokilpailun järjestämispaikaksi ja järjestävän seuran valmius toteuttaa kilpailut. Ajankohdassa huomioitiin uinnin kansainvälisten arvokilpailujen (nuorten EM- ja PM-uinnit, universiadit) ajankohdat kesällä 2019.

Majoitustarjous 2019 SM-uinteihin

Cetus Espoo on neuvotellut majoitustarjouksia SM-uinteihin osallistuville ryhmille ajalle 26.–30.6.2019

Scandic Espoo
88 €/ yhden hengen huone /yö
98 €/ kahden hengen huone /yö
20 €/ lisävuode / yö

Scandic Meilahti
85 €/ yhden hengen huone /yö
95 €/ kahden hengen huone /yö
20 €/ lisävuode / yö

Varaukset suoraan hotelleista sähköpostitse varaustunnuksella CETUS:

espoo@scandichotels.com

meilahti@scandichotels.com

Jokainen ryhmä vastaa omasta varauksestansa ja sopii maksutavan vahvistuksen yhteydessä. Laskutus on mahdollista vain, jos yrityksellä on voimassa oleva laskutussopimus Scandic Hotels Oy:n kanssa. Kaikkiin laskuihin lisätään laskutuslisä.