Taitouinnin vuokrattavat ja lainattavat tarvikkeet!

19.2.2019

VUOKRATTAVAT TARVIKKEET

MUSIIKKILAITTEET

Musiikkilaitekokoonpanoon kuuluu seuraavat osat: 2 vedenalaista kaiutinta + muuntaja, 2 kaiutinta altaan reunalle + muuntaja, musiikkisoitin, mikrofoni ja johdot. Laitteita säilytetään Uimaliiton tiloissa.

Musiikkilaitteita voi vuokrata ainoastaan esiintymis-, leiri- tai kilpailutapahtumaan, ei perusharjoitteluun. Laitteet pitää itse noutaa Uimaliiton toimistosta. Musiikkilaitteita ei saa viedä ulkomaille.

Vuokra on 50€/viikko, maanantaista seuraavaan maanantaihin. Peruutus vuokrasta on tehtävä viimeistään kolme päivää ennen vuokran alkamista. Palautus pitää olla arkipäivänä klo 12:00 mennessä ja siitä ei peritä vuokraa. Vuokraaja sitoutuu vuokrausehtoihin.

Varauskalenteri päivitetään asiantuntijaryhmän toimesta. Kaikki voivat tarkistaa kalenterista vapaat vuokra-ajat. Vuokra-ajasta tulee laittaa kysely osoitteeseen taitouinti@uimaliitto.fi. Kyselyssä tulee olla seuraavat asiat:

• vuokraava seura
  • toivottu vuokra-aika (hakupäivä – palautuspäivä)
  • seuran laskutusosoite
  • yhteyshenkilö nimi + puhelinnumero

Taitouinnin asiantuntijaryhmä vastaa kyselyyn kuittaamalla vuokra-ajan, tai ehdottamalla toista aikaa, mikäli samanaikaisesti tulee muitakin kyselyitä samalla ajankohdalle. Seuran edustajan pitää kuitata viestin mukana tulevat vuokrausehdot ja vasta sitten vuokraus on molemmin puolin sitova. Laskutus tapahtuu palautuksen jälkeen.
Lue lisää musiikkilaitteista.

VEDENALAISET KUULOKKEET

Taitouinnille on hankittu vedenalaiset kuulokkeet (1 ohjausyksikkö + 12 kuuloketta). Laitteita säilytetään Uimaliiton tiloissa.

Vedenalaisia kuulokkeita ohjausyksikön kanssa voi vuokrata seuran harjoittelu-, leiri- tai kilpailutapahtumaan. Kuulokkeet pitää itse noutaa Uimaliiton toimistosta. Kuulokkeita ei saa viedä ulkomaille.

Vuokra on 30€/viikko, maanantaista seuraavaan maanantaihin. Peruutus vuokrasta on tehtävä viimeistään kolme päivää ennen vuokran alkamista. Palautus pitää olla arkipäivänä klo 12:00 mennessä ja siitä ei peritä vuokraa. Vuokraaja sitoutuu vuokrausehtoihin.

Varauskalenteri päivitetään asiantuntijaryhmän toimesta. Kaikki voivat tarkistaa kalenterista vapaat vuokra-ajat. Vuokra-ajasta tulee laittaa kysely osoitteeseen taitouinti@uimaliitto.fi. Kyselyssä tulee olla seuraavat asiat:

• vuokraava seura
  • toivottu vuokra-aika (hakupäivä – palautuspäivä)
  • seuran laskutusosoite
  • yhteyshenkilö nimi + puhelinnumero

Taitouinnin asiantuntijaryhmä vastaa kyselyyn kuittaamalla vuokra-ajan, tai ehdottamalla toista aikaa, mikäli samanaikaisesti tulee muitakin kyselyitä samalla ajankohdalle. Seuran edustajan pitää kuitata viestin mukana tulevat vuokrausehdot ja vasta sitten vuokraus on molemmin puolin sitova. Laskutus tapahtuu palautuksen jälkeen.
Lue lisää kuulokkeista.

Mikäli näitä laitteita halutaan vuokrata pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, toimituksesta ja palautuksesta voidaan sopia erikseen, vuokraaja hoitaa kuitenkin kulut.

LAINATTAVAT TARVIKKEET

Taitouinnilla on lisäksi tarvikkeita, joita voi lainata ilmaiseksi.

VIDEOKAMERA + JALKA - varauskalenteri

KISAKASSI - varauskalenteri
Kisakassin sisältö:

• 6 kpl hopeanväristä palkintotarjotinta
  • 7 kpl ajanottokelloa TYR
  • 6 kpl pinkkiä kirjoitusalustaa kannella (tuomareita varten)
  • 6 kpl sinistä kirjoitusalustaa kannella (tuomareita varten)
  • 6 kpl oranssia kirjoitusalustaa kannella (tuomareita varten)
  • 7 kpl kirkasta kirjoitusalustaa
  • 10 kpl mustaa kirjoitusalustaa kannella
  • 30 kpl tuomarien pistetaulukoita (ASA)
  • 8 kpl mustaa kääntökansiota kuviokilpailua varten paneeleihin