Taitouinnin musiikkilaitteet ja vedenalaiset kuulokkeet vuokrattavana!

19.5.2018

MUSIIKKILAITTEET

Taitouinnille on hankittu uudet musiikkilaitteet.
Musiikkilaitekokoonpanoon kuuluu seuraavat osat: 2 vedenalaista kaiutinta + muuntaja, 2 kaiutinta altaan reunalle + muuntaja, musiikkisoitin, mikrofoni ja johdot. Laitteita säilytetään Uimaliiton tiloissa.

Musiikkilaitteita voi vuokrata ainoastaan esiintymis-, leiri- tai kilpailutapahtumaan, ei perusharjoitteluun. Musiikkilaitteet vapautuvat vuokrattavaksi NEM2018 kilpailujen jälkeen. Laitteet pitää itse noutaa Uimaliiton toimistosta. Musiikkilaitteita ei saa viedä ulkomaille.

Vuokra on 20€/päivä. Peruutus vuokrasta on tehtävä viimeistään kolme päivää ennen vuokran alkamista. Palautus pitää olla arkipäivänä klo 12:00 mennessä ja siitä ei peritä vuokraa. Vuokraaja sitoutuu vuokrausehtoihin.

Varauskalenteri päivitetään asiantuntijaryhmän toimesta. Kaikki voivat tarkistaa kalenterista vapaat vuokra-ajat. Vuokra-ajasta tulee laittaa kysely osoitteeseen taitouinti@uimaliitto.fi. Kyselyssä tulee olla seuraavat asiat:

• vuokraava seura
  • toivottu vuokra-aika (hakupäivä – palautuspäivä)
  • seuran laskutusosoite
  • yhteyshenkilö nimi + puhelinnumero

Taitouinnin asiantuntijaryhmä vastaa kyselyyn kuittaamalla vuokra-ajan, tai ehdottamalla toista aikaa, mikäli samanaikaisesti tulee muitakin kyselyitä samalla ajankohdalle. Seuran edustajan pitää kuitata viestin mukana tulevat vuokrausehdot ja vasta sitten vuokraus on molemmin puolin sitova. Laskutus tapahtuu palautuksen jälkeen.
Lue lisää musiikkilaitteista.

VEDENALAISET KUULOKKEET

Taitouinnille on hankittu uudet vedenalaiset kuulokkeet (1 ohjausyksikkö + 12 kuuloketta). Laitteita säilytetään Uimaliiton tiloissa.

Vedenalaisia kuulokkeita ohjausyksikön kanssa voi vuokrata seuran harjoittelu-, leiri- tai kilpailutapahtumaan. Kuulokkeet pitää itse noutaa Uimaliiton toimistosta. Kuulokkeita ei saa viedä ulkomaille.

Vuokra on 10€/päivä, maksimissaan 10 päivää. Peruutus vuokrasta on tehtävä viimeistään kolme päivää ennen vuokran alkamista. Palautus pitää olla arkipäivänä klo 12:00 mennessä ja siitä ei peritä vuokraa. Vuokraaja sitoutuu vuokrausehtoihin.

• vuokraava seura
  • toivottu vuokra-aika (hakupäivä – palautuspäivä)
  • seuran laskutusosoite
  • yhteyshenkilö nimi + puhelinnumero

Taitouinnin asiantuntijaryhmä vastaa kyselyyn kuittaamalla vuokra-ajan, tai ehdottamalla toista aikaa, mikäli samanaikaisesti tulee muitakin kyselyitä samalla ajankohdalle. Seuran edustajan pitää kuitata viestin mukana tulevat vuokrausehdot ja vasta sitten vuokraus on molemmin puolin sitova. Laskutus tapahtuu palautuksen jälkeen.
Lue lisää kuulokkeista.

Mikäli näitä laitteita halutaan vuokrata pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, toimituksesta ja palautuksesta voidaan sopia erikseen, vuokraaja hoitaa kuitenkin kulut.