Masters-uinnin ennätykset

Miehet

Viestit

Kansainväliset masters-uinnin ennätykset

Pohjoismaiden mastersennätyksiä ylläpitää Ruotsin uimaliitto:
www.simforbundet.se

Euroopan mastersennätyksiä ylläpitää Euroopan uimaliitto LEN:
www.len.eu

Maailman mastersennätyksiä ylläpitää kansainvälinen uimaliitto FINA:
www.fina.org

Ennätysilmoitukset

Mastersuinnin ennätyskelpoisuuden edellytyksenä on, että ennätystulos on saavutettu virallisissa ja tilastokelpoisissa kilpailuissa, joissa lajiin on etukäteen nimetty masterssarjat.

Suomen ennätykset – urheilijoilla ilmoitusvelvollisuus

Mastersuinnin Suomen ennätykset huomioidaan vain masterslajeissa uiduissa suorituksissa. Mastersuinnin Suomen ennätyksistä urheilijat ovat itse ilmoitusvelvollisia Suomen Uimaliitolle. Poikkeuksena ovat Uimaliiton Mastersmestaruusuinnit. Ennätysilmoitukset tulee tehdä Uimaliittoon sähköpostitse: kilpailut@uimaliitto.fi

Ilmoita Suomen ennätyksestä nämä tiedot:

• Urheilijan nimi, syntymävuosi ja seura:
  • Ennätyksen päivämäärä ja paikkakunta:
  • Laji, ikäsarja, altaan pituus:
  • Virallinen tulos (maininta, jos väliaika):
  • Linkki kilpailun tuloksiin:

Pohjoismaiden ennätykset

Mastersuinnin Pohjoismaiden ennätyksistä urheilijat ovat itse ilmoitusvelvollisia Suomen Uimaliitolle. Uimaliitto ilmoittaa uudet Pohjoismaiden ennätykset edelleen ylläpitäjälle Ruotsin uimaliittoon. Ennätysilmoitukset tulee tehdä Suomen ennätysten tapaan Uimaliittoon sähköpostitse: kilpailut@uimaliitto.fi

Euroopan ja maailmanennätykset

Mastersuinnin Euroopan ja maailmanennätyksistä tulee ilmoittaa ensi tilassa Suomen Uimaliitolle, joka ilmoittaa ennätykset edelleen kansainvälisille uimaliitoille 30 vuorokauden kuluessa. Kilpailunjärjestäjiltä vaaditaan ennätysten hyväksymiseksi virallinen, englanninkielinen todistus kilpailualtaan mittauksesta, kopio ajanottolaitteiston tulosraportista, asiaan kuuluva osuus virallisista tuloksista sekä kilpailunjohtajan allekirjoitus ennätyshakemukseen. Hakemuksia, joissa ei ole kaikki asiaankuuluvia englanninkielisiä liitteitä, ei lähetetä eteenpäin kansainvälisille liitoille.

Masters EE-tuloksen hakukaavake ja ohjeet

Masters ME-tuloksen hakukaavake ja ohjeet