Vuoden 2013 paras uintiurheilukuva haussa!

#UUTINEN 3.1.2014

Uinti-lehti järjestää taas perinteisen Vuoden uintiurheilukuva -kilpailun. Voit osallistua kilpailuun vuonna 2013 ottamallasi valokuvalla. Kilpailukuvat ovat yleisön äänestettävissä Uimaliiton nettisivuilla.

Lähetä Uinti-lehden valokuvakilpailuun vuoden 2013 aikana ottamasi uintiurheiluun liittyvä valokuva. Kuvan aihe voi olla mitä tahansa uintiurheiluun liittyvää, uintia, uimahyppyjä, taitouintia, vesipalloa tai mitä tahansa vesiaihetta.

Kilpailuun otetaan mukaan 15.1.2014 mennessä lähetetyt valokuvat. Kuvat ovat nähtävillä Uimaliiton nettisivuilla, ja 18.1.–10.2. niitä voi myös äänestää. Äänestysvaiheessa kuvat julkaistaan ilman kuvaajien nimiä. Kuvakilpailun satoa, kuvaajien nimet ja kilpailun tulokset  julkaistaan maaliskuun alussa Uinti-lehdessä 1/2014.

Toimi näin

1. Valitse mielestäsi paras vuonna 2013 ottamasi uintiurheiluaiheinen valokuva. Varmista, että kuvasi täyttää alla olevat tekniset vaatimukset.
  2. Anna kuvallesi enintään neljän sanan pituinen nimi. Liitä mukaan tiedot kuvausajankohdasta ja -paikasta. Muista myös oma nimesi, paikkakuntasi ja puhelinnumerosi.
  3. Lähetä kilpailukuvasi edellä mainituin tiedoin sähköpostin liitteenä 15.1.2014 mennessä osoitteeseen: uintilehti@uimaliitto.fi
  4. Lähettämällä kuvasi kilpailuun annat Uimaliitolle oikeuden julkaista kuvan Uimaliiton nettisivuilla ja Uinti-lehdessä.

Kuvan tekniset vaatimukset

Kilpailukuvan tulee olla kuvatiedostona jpg-muodossa. Tulostettuja valokuvia ei hyväksytä. Kuvan koko tulee olla mahdollisimman suuri, vähintään 1200 pikseliä kuvan jokaisella sivulla. Mitä enemmän pikseleitä, sitä parempi. Näin varmistetaan kuvan laadukas painojälki ja riittävä koko Uinti-lehdessä.

Uinti-lehti pidättää oikeuden rajoittaa kilpailuun osallistuvia valokuvia eettisin tai yksityisyyden perustein.

Vuoden 2012 uintiurheilukuva -kilpailun valokuvat kuvagalleriassa