Vesitaituri uimahallissa - hygieniakampanja käynnistyy

#UUTINEN 1.9.2015

Tehdyn olosuhdekartoituksen mukaan uintiurheilijat ja uimaseurat nähdään esimerkin näyttäjinä uimahalleissa. Tästä syystä Uimaliitto haluaa muistuttaa seuroja ja uimareita kauden alussa, että paras tapa kunnioittaa omaa liikuntapaikkaansa on noudattaa yhteisiä järjestys- ja peseytymissääntöjä.

Kampanja käynnistyy sosiaalisessa mediassa tänään 1.9. ja se jatkuu lokakuun lopulle asti. Uimaseurat toivotaan aktiivisesti jakavan kampanjavideoita viikoittain omissa sosiaalisen median kanavissaan sekä nostamaan aihetta esille omassa toiminnassaan. Kampanjavideoita julkaistaan yhteensä yhdeksän, yksi joka viikko. Uimaliiton Facebook-sivuilla on käynnissä viikkokisat jokaisen videon teeman osalta ja palkintoja jaetaan vastanneiden kesken viikoittain. Seuroille on ladattavissa PDF:nä kampanjaesite jaettavaksi eri tilaisuuksissa Uimaliiton sivuilta.

Kampanjasivuille ja -videoihin pääset tästä.