Uutta verta Uimaliiton konttorille

#UUTINEN 30.11.2015

Alkuvuodesta äitiyslomalle jäävän talous- ja lajipalveluvastaava Krista Terämaan sijaisena Uimaliiton toimistolla aloittaa Tiina Hedeman.

Tiina Hedeman, 42, aloittaa tammikuussa Uimaliiton talous- ja tukipalveluassistenttina. Hänen tehtäviinsä kuuluvat taloushallinnon päivittäiset tehtävät ja budjetointi yhteistyössä toiminnanjohtajan kanssa. Lisäksi Hedemanin työnkuvaan kuuluvat Uimaliiton tukipalvelut, kuten lisenssiasiat, seuravakuutukset ja liiton tapahtumajärjestelyt.

– Toimenkuva on haastava, mutta mielekäs. Se sisältää juuri niitä asioita, joita haluankin tehdä, vieläpä liikunnan parissa. Uimaliiton porukka tuntuu erittäin mukavalta, Hedeman kertoo.

Hän tulee Uimaliittoon Keravan Naisvoimistelijoiden toiminnanjohtajan pestistä ja omaa paljon muutakin taustaa seura- ja lajiliittotoiminnasta. Pisin ura hänellä on ollut voimistelun parissa, mutta kokemusta on myös koripallosta ja jalkapallosta. Uintiliikunta on uusi avaus:

– Jos jotain olisi pakko uida, niin se olisi selkäuintia, Hedeman naurahtaa vähäistä uintikokemustaan, mutta sen sijaan hän on toiminut pitkään myös Hydrobic-ohjaajana.

Uimaliiton henkilöstö