Uintivaikuttaja Paralympiakomiteaan

#UUTINEN 19.10.2012

Paralympiakomitea tiedotti torstaina valinneensa Tiina Kivisaaren uudeksi pääsihteerikseen. Uinnin parissa vahvasti vaikuttanut Kivisaari aloittaa Paralympiakomiteassa joulukuussa.

Tiina Kivisaari aloittaa Paralympiakomitean toimiston ruorissa joulukuun alussa. Kuva: Jussi Salminen

Tiina Kivisaari on tehnyt uinnin parissa pitkän luottamus- ja seura-aktiiviuran. Hän on tällä hetkellä Uimaliiton liittohallituksen jäsen sekä Suomen Olympiakomitean hallituksen jäsen. Uimaliiton liittohallituksessa Kivisaarella on takanaan useita kaksivuotiskausia ja hän on toiminut useissa Uimaliiton johtoryhmissä ja valiokunnissa.

Seuratoimintaan hän on osallistunut vahvasti vantaalaisseurojen Poseidonin ja Vantaan Uimareiden riveissä.

Työurallaan Kivisaari on toiminut muun muassa Kehitysvammaliiton yhteiskuntavastuupäällikkönä ja Eduskunnan entisen puhemiehen, nykyisen Tasavallan Presidentin, Sauli Niinistön erityisavustajana.