Uinti-lehden Vuoden uintiurheilukuva 2010 -kilpailu

#UUTINEN 21.12.2010

Alkuvuodesta on jälleen aika valita Vuoden uintiurheilukuva. Uinti-lehden valokuvakilpailu toteutetaan nyt jo kolmatta kertaa. Yleisö pääsee äänestämään Uimaliiton nettisivuilla suosikkiaan kilpailuun lähetetyistä valokuvista ja tulokset julkaistaan Uinti-lehdessä 1/2011.

Lähetä meille vuoden 2010 aikana otettu uintiurheiluun liittyvä valokuva. Aihe voi olla mikä tahansa uintiurheiluun liittyvä, taitouintia, uimahyppyä, uintia, vesipalloa tai mitä tahansa vesiaihetta...

Kilpailuun lähetetyt kuvat julkaistaan Uimaliiton nettisivuilla 15.1. - 6.2., jolloin yleisö voi niitä myös äänestää. Äänestysvaiheessa kuvat julkaistaan ilman kuvaajan nimeä. Äänestyksen tulokset ja kilpailukuvia julkaistaan Uinti-lehdessä 1/2011. Luvassa on yllätyspalkintoja.

Toimi näin:

1. Valitse vuonna 2010 ottamasi uintiurheiluaiheinen valokuva (yksi kilpailukuva valokuvaajaa kohti).
  2. Anna kuvallesi enintään neljän sanan pituinen nimi. Liitä mukaan tiedot kuvausajankohdasta ja -paikasta. Muista myös oma nimesi, paikkakuntasi ja puhelinnumerosi.
  3. Lähetä kilpailukuvasi sähköpostin liitetiedostona 9.1.2011 mennessä osoitteeseen uintilehti@uimaliitto.fi

Kuvan tekniset vaatimukset

Kilpailukuvan tulee olla kuvatiedostona jpg-muodossa. Paperille tulostettuja valokuvia ei hyväksytä.
Kuvan koko tulee olla mahdollisimman suuri, vähintään 1200 pikseliä kuvan lyhyemmällä sivulla. Mahdollisimman isolla resoluutiolla varmistetaan kuvan laadukas painojälki ja riittävä koko Uinti-lehdessä.

Onnea kilpailuun
ja muista äänestää 15.1. - 6.2.!